اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام:

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: پنجمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس با عنوان ترنم آفتاب در ایلام برگزار می‌شود.

جشنواره استانی شعر دفاع مقدس برگزار می‌شود
محمد منتظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: این جشنواره فردا چهارشنبه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در این جشنواره استانی که به مدت یک روز در استان ایلام برپاست، شاعران برجسته معاصر از مناطق مختلف استان شرکت دارند.
این مسئول اضافه کرد: شاعران شرکت‌کننده در این جشنواره آخرین آثار هنری خود را در قالب شعر و دکلمه و با موضوع دفاع مقدس ارائه می‌کنند.
منتظری تصریح کرد: تجلیل از هنرمندان عرصه دفاع مقدس و شناسایی استعدادهای درخشان در حوزه فرهنگ و هنر از اهداف برپایی جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در استان ایلام است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام از رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شاهد، شاعران، هنرمندان، فرهیختگان، دانشجویان، اساتید و دیگر اقشار استان ایلام خواست در این جشنواره استانی حضور داشته باشند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول