اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان:

مبارزه با قاچاق نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان قاچاق را تهدید جدی برای تولیدات داخلی دانست و گفت: مبارزه با قاچاق نیازمند فرهنگ‌سازی است.

مبارزه با قاچاق نیازمند فرهنگ‌سازی است
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی عصر امروز در جلسه شورای عالی بسیج کارگری گیلان به ایجاد عرصه‌های نوین توسط دولت نهم و دهم اشاره کرد و اظهار داشت: تهدید دشمنان ناشی از ناکامی آنهاست.
وی با بیان اینکه فریب استکبار آشکار شده است، افزود: بحث دموکراسی که کشورهای غربی مطرح می‌کنند، دیگر معنا ندارد.
رضوانی قاچاق کالا را از معضلات جامعه دانست و خاطر نشان کرد: قانون قاچاق کالا مربوط به سال 1312 بوده و قانون جدید در صحن مجلس در حال بررسی است.
معاون استاندار گیلان قاچاق کالا را تهدید جدی برای تولیدات داخلی خواند و تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا نیازمند فرهنگ‌سازی است.
وی با تاکید بر اینکه میل به مصرف کالای قاچاق و بی‌کیفیت خارجی در کشور باید کم شود، ابراز داشت: کالاهایی که سلامت جامعه را در معرض تهدید قرار می‌دهند باید به مشتری شناسانده شوند.
رضوانی نقش دستگاه‌های دولتی در مقابله با قاچاق کالا را موثر ذکر کرد و گفت: برای حفظ اشتغال پایدار و دفاع از حقوق کارگران باید تلاش کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه کارگران برای مطالبات قانونی خود باید تلاش کنند، بیان داشت: دستگاه‌های ذیربط باید برای رفاه کارگران و حفظ واحدهای تولیدی گام بردارند.
وی ارتقای کیفیت را از نقش‌های بسیج نامید و یادآور شد: رشد تولید و پدافند غیر عامل در حوزه سخت و نرم از رویکردهای بسیج کارگری است.
رضوانی بسیج را مدافع کارگر و کارآفرین معرفی کرد و اذعان داشت: بسیجیان خادمان جامعه هستند و نقش تاثیرگذاری در رشد تولید دارند.
عضو شورای عالی کارگری گیلان نیز در این جلسه با بیان اینکه اشتغال پایدار در صنایع پایدار امکانپذیر است گفت: بیش از 200 کارخانه در شهر صنعتی رشت در حال فعالیت هستند.
مهدی سماک‌چی فعالیت 100 واحد تولیدی در شهر صنعتی را خوب ارزیابی کرد و افزود: دولت و مجلس باید به واحدهای موفق و پایدار توجه ویژه داشته باشند.
وی خواستار اختصاص تسهیلات به منظور جذب نیروی کار در واحدی تولیدی شد و تصریح کرد: واحدهای تولیدی موفق مالیات خود را به موقع به دولت می‌پردازند.
سماک‌چی خواستار ایجاد پایگاه فرهنگی ورزشی در شهر صنعتی رشت شد و گفت: در مرحله نخست 100 میلیون تومان برای احداث این پایگاه نیاز است.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول