اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده پلیس آذربایجان ‌شرقی:

اعتیاد بزرگ‌ترین معضل بشریت در دنیای کنونی است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده پلیس آذربایجان ‌شرقی گفت: اعتیاد بزرگ‌ترین معضل بشریت در دنیای کنونی است.

اعتیاد بزرگ‌ترین معضل بشریت در دنیای کنونی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان ‌شرقی، محمد خضرلو اظهار داشت: بزرگ‌ترین آسیب‌پذیری جوانان در کشور ما مواد مخدر و تبعات ناشی از آنان است و دشمن با این حربه سعی دارد جوانان ما را گمراه ساخته تا به نقشه‌های شوم خود جامه عمل بپوشاند.
وی گفت: جوانان آگاه باشند موج جدید حملات دشمنان با تغییر الگوی مصرف از مواد مخدر سنتی به صنعتی همراه بوده و مواد مخدر صنعتی جدید خطراتی به مراتب بیشتر از مواد مخدر سنتی دارد. 
خضرلو تاکید کرد: دشمن در سیاست های جدید حتی این مواد را برای اقشار مختلف طبقه‌بندی کرده و تبلیغات شدیدی را برای بی ضرر نشان دادن آن به راه انداخته است.
معاون هماهنگ‌کننده پلیس آذربایجان‌شرقی، اعتیاد را بزرگ‌ترین معضل بشریت در دنیای کنونی دانست و گفت: لحظه ورود به عالم مواد مخدر، خداحافظی با آمال و آرزوهاست.
این مقام انتظامی افزود: آگاهی از آثار سوءمصرف مواد مخدر قطعا سبب خواهد شد جوانان از آلودگی به این بلای خانمانسوز در امان بمانند و آینده روشن خود را به راحتی از دست ندهند. 
معاون هماهنگ‌کننده پلیس آذربایجان ‌شرقی با تاکید مجدد بر پیامدهای پدیده شوم اعتیاد گفت: جوانان برای در امن ماندن از شر دام‌های نهفته در اطرافشان در رفت و آمدهای اجتماعی خود دقت بیشتری به خرج بدهند و از شرکت در مجالس غیراخلاقی خودداری و از مصرف هرگونه ماده یا داروی توصیه شده از سوی دیگران خودداری کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول