اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون ‌‌سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با فارس:

مجازات عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای‌ را در دادگاه‌های بین‌المللی ‌پیگیری می‌کنیم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مجازات عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای‌ را در دادگاه‌های بین‌المللی ‌پیگیری می‌کنیم.

مجازات عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای‌ را در دادگاه‌های بین‌المللی ‌پیگیری می‌کنیم
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: در دنیای کنونی نهادهایی تشکیل شده که مدعی دفاع از حقوق بشر بوده و این در حالی است که سران چنین تشکل‌هایی به طور کامل از سوی کشورهای غربی اداره و هدایت می‌شوند.
وی تصریح کرد: نهادهای مدعی دفاع از حقوق بشر با این رویکرد تشکیل شدند که تنها منافع کشورهای غربی را پیگیری کرده و در حقیقت دفاع از حقوق ملت‌ها هیچ‌گاه برای آنها موضوعیت نداشته است.
 
*امیدی به مجامع غربی برای دفاع از حقوق خود نداریم
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تاکید بر اینکه دولت‌ها و ملت‌های مستقل و مخالف نظم ناعادلانه حاکم بر جهان امروز برای پیگیری حقوق خود هیچ‌گاه امیدی به مجامع و نهادهای غربی مدعی دفاع از حقوق بشر ندارند، گفت: علت این ‌بی‌اعتمادی نوع رویکردی است که این نهادها به موضوع حقوق بشر دارند.
کوثری خاطرنشان کرد: به همین دلیل ما معتقدیم که برای دفاع از شهروندان خود و احقاق حقوق ملت ایران نباید به چنین نهادهایی امید داشته و خودمان باید حقوق ایران و ایرانی را پیگیری کنیم.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر مجازات عاملان و کسانی که دستور به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان را صادر کردند، گفت: معظم‌له تاکید فرمودند که ملت ایران این افراد را مجازات خواهند کرد.
کوثری تاکید کرد: به طور قطع مجازات عاملان ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان یک شعار نیست و ما از تمام توان خود برای تحقق این مهم استفاده خواهد کرد.
وی تصریح کرد: به عنوان نمونه از دو مسئول آمریکایی که چندی پیش موضوع ترور سردار قاسم سلیمانی را به صورت رسمی مطرح کرده‌ بودند، شکایت کرده و در کنار آن راه‌های دیگر پیگیری حقوق ملت ایران را به صورت جدی و با جسارت طی خواهیم کرد.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول