اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه خبر داد

اجرای طرح توسعه 2 واحد پارک بانوان در ارومیه

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه گفت: طرح توسعه 2 واحد پارک بانوان در ارومیه در دست اقدام است.

اجرای طرح توسعه 2 واحد پارک بانوان در ارومیه

لطیفه مبین امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به اینکه جامعه زنان از پارک موجود استقبال خوبی به عمل آوردند در سال جاری استارت طرح توسعه دو واحد پارک بانوان زده شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی این دو واحد پارک در برنامه سال 91 قرار دارد لذا برای توسعه و تجهیز این اماکن باید همه مسئولان همچنین اقشار مختلف مردم همکاری کنند تا در زمان مناسبی برای بهره‌برداری و تحویل دادن آماده شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در 10 نقطه مختلف شهر، شورا زمین در اختیار سپاه قرار داده است که این یکی از مصوبات اخیر اعضای شورای‌شهر قلمداد می‌شود تا در این زمین‌ها در راستای احداث فرهنگسرای محلی مبادرت شود انتظار میرود بعد از تکمیل مراحل ساخت و ساز نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی مفید مبادرت شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر پرداختن به امور فرهنگی در رأس امور خود قرار داده است، ادامه داد: پایگاه‌ها و مؤسسات ورزشی، فرهنگی،بسیجی و دینی همچنین پژوهش‌سراها تا حد امکان از حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد مردمی برخوردار هستند.

این مسئول به واگذاری یک قطعه زمین برای احداث کتابخانه در مرکز شهر نیز اشاره کرد و گفت: در سال 1383 این قطعه زمین در مرکز شهر برای احداث کتابخانه در اختیار مسئولان مربوط قرار گرفت و به نظر می‌رسد هم‌اکنون برای افتتاح آماده شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ارومیه اظهار داشت: زمین مورد نیاز برای احداث سالن ورزشی در اختیار مسئولان قرار گرفته است تا در راستای احداث اماکن ورزشی مورد نیاز اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان اهتمام کنند.

انتهای پیام/خ30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول