اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان‌وبلوچستان خبر داد

دستگیری 4 شکارچی متخلف اماراتی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: چهار شکارچی متخلف تبعه کشور امارات متحده عربی در سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

دستگیری 4 شکارچی متخلف اماراتی در سیستان‌وبلوچستان
خسرو افسری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: یگان حفاظت محیط زیست استان با تلاش و پیگیری‌های مستمر و با همکاری و مساعدت نیروی جان بر کف انتظامی و نیز گمرک زاهدان موفق به دستگیری چهار نفر متخلف تبعه کشور امارات متحده عربی شدند.
وی افزود: این متخلفان که اقدام به ورود غیرمجاز 10 بهله شاهین به منظور شکار و صید پرنده‌های مهاجر به ویژه هوبره کرده بودند، دستگیر شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان بیان داشت: ورود شکارچیان غیر مجاز و متخلف هر ساله در فصل شروع مهاجرت پرندگان به استان سیستان و بلوچستان به منظور شکار غیر مجاز این پرندگان به ویژه هوبره که جزو لیست قرمز پرندگان در معرض خطر انقراض نیز به شمار می‌آید، صورت می‌گیرد.
افسری گفت: متخلفان فوق‌الذکر که با پرواز دبی ـ زاهدان وارد استان شده‌اند به پرداخت جریمه محکوم و پرندگان مذکور برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان حفاظت محیط زیست خواهند شد.
وی یادآور شد: جریمه قاچاق هر بهله شاهین 120 میلیون ریال است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول