اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان:

رسالت کمیته امداد احیای عزت خانواده‌های محروم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان رسالت اصلی این نهاد را احیای عزت و کرامت خانواده‌های محروم و زیرپوشش کمیته امداد دانست.

رسالت کمیته امداد احیای عزت خانواده‌های محروم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امداد کردستان در سنندج با بیان این مطلب اظهارداشت: توجه به قشر محروم و نیازمند و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان از مهم‌ترین اهداف امام راحل (ره) در تاسیس این نظام الهی بوده است و این مهم نیز از جزو وظایف اصلی کمیته امداد کردستان است.
وی افزود: برای رفع مشکلات مردم و کاهش فقر در استان کردستان امکانات این نهاد جوابگو نیست و باید مسئولان سایر ادارات در این راستا کمیته امداد را همراهی نمایند.
وی خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری همه مسئولان نظام وظیفه دارند در راستای کاهش فقر تلاش کنند و این وصیت امام است که باید به آن جامه عمل پوشاند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان یادآور شد: یکی از راهبردهای امداد کردستان توسعه شبکه‌های مردمی و حمایت‌های مردمی است که تحت عنوان امداد محله در دستور کار قرار دارد.
موسی‌نژاد ادامه داد: دستورالعمل و ساختار این راهبرد در آینده نزدیک در استان اجرا می‌شود و امیدواریم استان کردستان در این راستا با همکاری مسئولان این استان پیشرو سایر استان‌های کشور باشد.
وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی برای فعالیت‌های کشور دو شاخص پیشرفت و عدالت را مطرح کرده‌اند و کمیته امداد نیز با مدنظر داشتن این شاخص‌ها برنامه‌های تحولی خود را آغاز کرده است.
وی بیان داشت: بحث ترویج سنت‌های الهی نیز امروز در کمیته امداد امام خمینی کردستان مطرح است تا با گام برداشتن در این مسیر شاهد جامعه‌ای بدون افراد محروم و نیازمند باشیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم همه ما با به‌کاربردن آموزه‌های دینی بتوانیم خدمتگذاران خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم و به خوبی به رسالت خود عمل کنیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول