اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز دور برگشت لیگ برتر نوجوانان

صبای قم برابر سپاسی شیراز به تساوی رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در نخستین هفته از دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی رسید.

صبای قم برابر سپاسی شیراز به تساوی رسید
به گزارش خبرگزاری فارس، نیم فصل دوم از مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با شرکت تیم‌های مدعی در گروه‌های دو گانه در حالی آغاز شد که صبای قم در دیداری خارج از خانه از هفته نخست موفق به متوقف کردن تیم فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز شد.
دیدار حساس صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز جمعه شب برگزار شد و در پایان این شاگردان غلامرضا کاظمی بودند که توانستند در پایان 90 دقیقه رقابت با حریف سرسخت خود، به یک امتیاز ارزشمند این دیدار دست پیدا کنند.
در راه کسب تساوی ارزشمند در این دیدار حساس خارج از خانه، بازیکنان صبای قم با انگیزه زیاد، اشتیاق و علاقه‌مندی فراوان به موفقیت تیم خود مقابل حریف صف‌آرایی کرده و در این دیدار بازی بسیار روان و خوبی را به نمایش گذاشتند تا برابر فجر شهیدسپاسی شیراز به یک امتیاز برسند.
صبایی‌ها که امسال تلاش می‌کنند فصل موفقی در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور داشته باشند، در این دیدار پر گل بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت موفق شدند فجر شهیدسپاسی شیراز را با تساوی متوقف کرده و گام نخست از دور برگشت را در لیگ برتر این فصل محکم بردارند.
در این دیدار که شش بار توپ از خط دروازه‌های دو تیم عبور کرد، سهم صبای قم و فجر شهیدسپاسی شیراز سه گل بود و در نهایت تساوی پر گل سه بر سه به ثبت رسید تا دو تیم مدعی گروه دوم لیگ برتر باشگاه‌های کشور به یک امتیاز این دیدار قانع شوند.
این تساوی در دیدار برگشت دو تیم در مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ دسته برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در حالی در کارنامه صبای قم و فجر شهیدسپاسی شیراز به ثبت رسید که بازی رفت دو بر صفر به سود صبا به پایان رسیده بود.
این سومین سال حضور تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور است و این حضور در حالی صورت می‌گیرد که صبای قم در دو دوره گذشته این رقابت‌ها تا آستانه صعود به مرحله نهایی نیز پیش رفت اما در پایان تنها موفق به حفظ سهمیه قم در لیگ برتر شد.
از همین تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در این سال‌ها بازیکنان بسیار خوبی به تیم‌های رده‌های سنی جوانان و امید صبای قم و همچنین نماینده فوتبال قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور یعنی تیم صبای نوین معرفی شده‌اند.
صبای قم در بازی بعدی خود در مسابقات دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور مقابل تیم سپاهان اصفهان به میدان می‌رود، ضمن اینکه شاگردان غلامرضا کاظمی هم‌اکنون تیم سوم جدول رده‌بندی هستند.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول