اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی:

245 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به عسلویه آماده پرداخت است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: 245 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به عسلویه آماده پرداخت است.

245 میلیارد ریال از اعتبارات سفر رهبری به عسلویه آماده پرداخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در دیدار با امام جمعه و فرماندار کنگان اظهار کرد: این مبلغ از تعهدات نفت در قبال سفر رهبری معظم انقلاب به شهرستان بوده و وجه مذکور به‌زودی پرداخت می‌شود.
وی افزود: مابقی تعهد نفت در سفر رهبر معظم انقلاب نیز در اسرع وقت پرداخت می‌شود.
مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین با اشاره به مصوبه 106 میلیارد تومانی سفر سوم دولت به شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: این مصوبه نیز از اولویت‌های مهم کاری است و ما به جد دنبال تحقق این مصوبه هستیم.
نصوری در زمینه اشتغال نیروهای بومی نیز عنوان کرد: پایین بودن سطح تخصص نیروها در استان بوشهر از مهم‌ترین مشکلات فراروی ما در بحث بکارگیری نیروهای بومی است.
امام جمعه کنگان نیز اظهار کرد: نیروهای بومی استان بوشهر دارای توانمندی‌های بالایی هستند و این اتفاق خوشایند در سازمان منطقه ویژه موجب خوشحالی مردم شده است.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: یکی از خواسته‌های مهم مردم شهرستان اجرایی شدن مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و دولت محترم است.
وی اضافه کرد: تحقق و عملی شدن تفاهمنامه 106 میلیاردی که با وجود گذشت قریب به 2 سال هنوز عملی نشده تاثیر بسیار فراوانی در توسعه شهرستان خواهد داشت.
محمودی گفت: سهم مردم شهرستان کنگان در مقایسه با دیگر نقاط استان به دلیل میزبانی صنعت نفت و تحمل مسائل و مشکلاتی از قبیل آلودگی، تورم و... باید بیشتر لحاظ شود.
امام جمعه کنگان همچنین بر لزوم توجه به مقوله‌های دینی و فرهنگی در برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص اعتبارات تاکید و اظهار کرد: انتظار می‌رود مسائل دینی و فرهنگی بیش از پیش مورد توجه واقع شود.
فرماندار کنگان نیز بیان کرد: معتقدم استان بوشهر دارای استعدادهای درخشان و نیروهای بومی توانمندی است که مهندس نصوری یکی از آنهاست.
تیمور یزدان‌شناس گفت: نداشتن نیروی بومی متخصص که توسط برخی شرکت‌ها مطرح می‌شود غیرقابل قبول است و معتقدم استان دارای نیروهای متخصص فراوانی است.
وی همچنین با اشاره به پرداخت بخش قابل‌توجهی از اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: با اختصاص این اعتبار ارزشمند بخش قابل توجهی از مشکلات شهرستان برطرف می‌شود.
یزدان‌شناس افزود: تعهد 106 میلیاردی نیز از مطالبات مهم شهرستان است و عملی شدن این مهم رشد توسعه و عمران شهرستان را شتاب مضاعفی می‌بخشد.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول