اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اختصاص 40 میلیارد تومان از اعتبارات ملی

ورزشگاه نقش جهان اصفهان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با اختصاص 40 میلیارد تومان از اعتبارات ملی این ورزشگاه در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

ورزشگاه نقش جهان اصفهان سال آتی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولیها ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: تمامی کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید از ویژگی‌های تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تخصص، سوابق اجرایی و اعتقاد به ولایت‌فقیه و قانون اساسی برخوردار باشند.

وی به ضرورت توجه مردم به انتخاب افرادی برای فعالیت در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مردم باید در انتخاب خود به صورت ویژه دقت کنند و انتخاب کاندیداهای اصلح برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عهده مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه آلودگی هوای اصفهان باید به صورت ویژه کنترل شود، تصریح کرد: در حال حاضر نیروگاه‌های اصفهان به مصرف سوخت مازوت ادامه می‌دهند و جلوگیری از تشدید آلودگی هوای اصفهان به انجام اقدامات اساسی نیازمند است.

وی اضافه کرد: مصرف سوخت در نیروگاه‌های اصفهان قابل توجیه نیست و ساماندهی وضعیت موجود در این زمینه در راستای کاهش و کنترل آلودگی هوا از مهم‌ترین نیازهای موجود در اصفهان محسوب می‌شود.

حاج‌رسولیها با اشاره به اینکه خشکسالی زاینده‌رود نیز یکی از عوامل آلودگی هوای اصفهان محسوب می‌شود، تاکید کرد: جاری بودن آب در رودخانه زاینده‌رود سبب کاهش مشکلات و آلودگی‌های زیست محیطی در اصفهان می‌شود.

وی ادامه داد: دولت باید ما‌به‌التفاوت مصرف سوخت ناشی از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها را به حمل و نقل عمومی شهر‌ها پرداخت کند و در حال حاضر و با گذشت بیش از یک سال از اجرای این طرح هیچ‌گونه کمکی در این بخش صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها مسافران ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان 30 درصد افزایش یافته‌اند، گفت: دولت باید با حمایت‌ از اتوبوس‌رانی مشکلات موجود در این ناوگان را کاهش بدهد.

وی بیان داشت: در سال‌جاری تنها 50 دستگاه اتوبوس در اختیار این ناوگان قرار داده شده است و در صورت عدم عمل کردن دولت به تعهدات خود در زمینه پرداخت یارانه اتوبوس‌رانی بلیت اتوبوس در سال آینده به 500 تومان افزایش می‌یابد.

حاج‌رسولیها با اشاره به کمبود جایگاه‌های سوخت CNG در اصفهان اظهار داشت: تردد وسایل‌نقلیه شخصی در سطح شهر آلودگی‌های زیست محیطی را افزایش می‌دهند و توسعه این جایگاه‌ها درصد بالایی از آلودگی‌های موجود در سطح شهر را کاهش می‌دهند.

وی اضافه کرد: با اختصاص 40 میلیارد تومان از اعتبارات ملی این ورزشگاه در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اختصاص اعتبارات لازم در بودجه سال آتی کشور برای تکمیل ورزشگاه نقش جهان اصفهان به میزان بسیار زیادی ضروری است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول