اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال فراز قم:

مسئولان ورزش قم از فراز همانند صبا حمایت کنند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال فراز قم از مسئولان قم خواست همانند صبا از تیم فراز نیز حمایت داشته باشند.

مسئولان ورزش قم از فراز همانند صبا حمایت کنند
ابوالفضل ثانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: دور برگشت مسابقات مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به همین خاطر به هیچ حریفی به راحتی امتیاز نمی‌دهیم.
وی ادامه داد: بعد از رفع مشکلاتی که در نیم فصل نخست رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در تیم فوتسال فراز قم وجود داشت، با مدیریت این باشگاه به توافق رسیدم و در نیم فصل دوم با عشق و علاقه به کار خود خواهم پرداخت.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم افزود: ما نسبت به دور رفت رقابت‌ها تغییرات عمده‌ای در تیم فوتسال فراز قم ایجاد کرده ایم و با جذب چند تن از بهترین‌های فوتسال قم، ان‌شاءالله در دور برگشت مرحله گروهی یکی از تیم‌های موفق خواهیم بود.
وی با ابراز تاسف از فرصت‌هایی که فراز قم در دور رفت مرحله گروهی برای کسب امتیاز از دست داد، بیان کرد: با این حال دیگر جای این نیست که حسرت گذشته را بخوریم بلکه باید از تلاش کنیم تا دور برگشت را با نتایج موفقی ادامه دهیم.
ثانی در ادامه به برخی مشکلات اشاره کرد و عنوان داشت: ما با حمایت مدیریت باشگاه مشکل خاصی نداریم اما بعضی وقت‌ها اینکه کسی سراغی از تیم ما نمی‌گیرد و هیچ مقام یا مسئولی حتی در هنگام برگزاری بازی ما در خانه حاضر نمی‌شود که در سالن حضور پیدا کند، این یک مشکل است زیرا ما از مسئولان انتظار داریم که همانند صبا از فراز هم حمایت کنند.
وی به دیدار اخیر تیمش مقابل تیم فوتسال کاوه زرند کرمان در هفته نخست از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و بیان داشت: ما وقتی این بازی را بردیم حسرت این را خوردیم که چرا تیم بدون هیچ دلیل خاصی در دیدار رفت مقابل حریف ظاهر نشد چرا که به راحتی در کرمان نیز می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم تاکید کرد: در این مسابقه بازیکنان ما به خوبی فرامین و خواسته‌های کادر فنی را در زمین مسابقه اجرا کردند و نتیجه چیزی بود که انتظار داشتیم، ضمن اینکه سه امتیاز ارزشمند کسب کردیم تا شروع خوبی در نیم فصل دوم مرحله گروهی داشته باشیم.
وی یاد آور شد: در دیدارهای آتی به هیچ عنوان مانند بازی‌های دور رفت حریف ساده‌ای مقابل رقبای حاضر در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور نیستیم و قطعا اگر مشکلی در داوری یا حواشی تیم وجود نیاید، مدعی صعود به مرحله نیمه نهایی و لیگ برتر هستیم.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول