اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

110 مرکز قرآن‌آموزی در ایلام دایر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: در حال حاضر 110 مرکز قرآن‌آموزی در ایلام دایر است.

110 مرکز قرآن‌آموزی در ایلام دایر است
حجت‌الاسلام حجت‌الله شریفی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: 420 نفر از قرآن‌آموزان با شرکت در دوره‌های سه ساله این مرکز حافظ کل قرآن شدند.
وی ادامه داد: اکنون دوره‌های تفسیر قرآن نیز در استان ایلام دایر بوده و امسال تاکنون 25 دوره تفسیر قرآن کریم با عنوان‌های نور‌الرحمن، بینه و نسیم حیات برپا شده است.
این مسئول اضافه کرد: فراهم ساختن زمینه شناسایی ظرفیت‌های نخبه قرآنی در استان از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی است که باید به این نکته توجه جدی شود.
شریفی‌راد تصریح کرد: شناسایی نخبگان قرآنی و تشویق آنان در زمینه گسترش فعالیت‌های قرآنی می‌تواند در پیشبرد اهداف متعالی دینی در جامعه مؤثر باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: استان ایلام جوانان مستعدی در زمینه تلاوت و حفظ قرآن کریم دارد که باید با شناسایی این افراد و استفاده از توان آنان فضای شور و نشاط را در جامعه به وجود آورد.
وی ادامه داد: مدیران دستگاه‌های فرهنگی در استان ایلام باید این مهم را در دستور کار خود قرار داده و برای احقاق آن برنامه‌ریزی کنند.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول