اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

توسعه راه‏ها و رفع نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از توسعه راه‏ها و برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه خبر داد.

توسعه راه‏ها و رفع نقاط حادثه‏خیز در فیروزکوه
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری ظهر امروز در جلسه ستاد حمل و نقل، ترافیک و سوخت شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: یکی از اموری که زندگی آحاد جامعه به آن وابسته بوده، حمل و نقل است.
وی تصریح کرد: حمل و نقل و کنترل ترافیک از عرصه‎های مهم یک کشور تلقی می‏شود و همواره جزو موضوعات مهم است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: دستگاه‏های متولی باید در جهت رفع معضلات ترافیک و حمل و نقل به طور هماهنگ اقدام کرده و در راستای نیل به اهداف و ماموریت‎های تعریف شده حرکت کنند.
افشارنادری بیان کرد: گستردگی این حوزه در عرصه‏های ترافیک درون‏شهری و برون‏شهری، حمل و نقل بار، ایاب و ذهاب مسافران و ... لزوم اهتمام و تعامل هر چه بیشتر مسئولان و مردم را اجتناب‏ناپذیر کرده است.
وی تصریح کرد: از جمله اقدامات و فعالیت‏های بسیار مهم و خوبی که در عرصه‏های کنترل ترافیک و حمل و نقل در شهرستان فیروزکوه انجام شده، تامین زیرساخت‏های لازم حمل و نقل، توسعه راه‏ها، برطرف ساختن نقاط حادثه‏خیز، نصب علائم، مهیا کردن شرایط برای عبور و مرور ایمن و روان و ... است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: تامین زیرساخت‏ها و امکانات و آنچه در عمل محسوس است، به تنهایی برای رفع معضلات این حوزه کافی نیست.
افشارنادری اضافه کرد: شرط مهم دیگر، پیشبرد اهداف و ساماندهی عرصه حمل و نقل و ترافیک و نیز نهادینه ساختن فرهنگ ترافیک و حمل و نقل است که با ترسیم چشم‏انداز، برنامه‏ریزی در امور و فراهم کردن امکانات به وجود می‏آید.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول