اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی 120 دوره آموزشی قرآن در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی 120 دوره آموزشی قرآن در کنگان خبر داد.

برپایی 120 دوره آموزشی قرآن در کنگان
حجت‌الاسلام رحیم اهرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: اسلام به عنوان کامل‌ترین دین در بین تمام ادیان شناخته شده و کتاب قرآن نیز کامل‌ترین و بی‌همتاترین کتاب است و مملو از حقایق ناب و اصیل است که رنگ کهنگی بر آن نمی‌نشیند.
وی افزود: باید قرآن را در بین مردم و به ویژه در بین جوانان گسترش دهیم و مردم را با فرهنگ اصیل قرآنی و اسلامی آشنا کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خاطر نشان کرد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف برای زیر سؤال بردن ارزش‌های اسلامی و تضعیف معنویات و کمرنگ کردن تعالیم اسلامی تلاش می‌کنند و همه ما باید با گسترش فرهنگ اسلامی در جوانان به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها، دشمن را ناکام کنیم.
اهرمی تصریح کرد: تقویت کلاس‌های قرآنی و تجهیز مراکز و موسسات قرآنی باید در دستور کار قرار گیرد و از همه مسئولان انتظار داریم، همکاری کنند.
وی با بیان اینکه ساماندهی کلاس‌های قرآنی از اولویت‌های مهم این اداره است، گفت: در این راستا نیازمند همکاری همه مسئولان هستیم.
رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی 120 دوره آموزشی قرآن در کنگان خبر داد و اذعان کرد: در سال جاری بیش از 150 دوره آموزشی قرآن در شهرها و روستاهای مختلف در زمینه حفظ و قرائت و تفسیر قرآن برگزار می‌شود که تاکنون 120 دوره آموزشی با موفقیت اجرایی شده است.
اهرمی تصریح کرد: افزایش کیفیت برنامه‌های قرآنی و هدفمند کردن این برنامه‌ها و استفاده از اساتید مجرب و با دانش امری مهم است و در این شهرستان در دستور کار قرار دارد.
وی بیان کرد: مدیرکل تبلیغات استان بوشهر و فرماندار و امام جمعه کنگان حمایت بسیار خوبی از برنامه‌های فرهنگی و قرآنی دارند و این امر موجبات رشد و تعالی برنامه‌ها را فراهم کرده است.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول