اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور توسعه و رونق گردشگری سلامت

دفتر گردشگری سلامت در فارس راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: به منظور توسعه و رونق گردشگری سلامت دفتر گردشگری سلامت در استان فارس راه‌اندازی شد.

دفتر گردشگری سلامت در فارس راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استانداری فارس بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر گردشگری سلامت در شیراز اظهار داشت: از سال‌های گذشته توجه به گردشگری سلامت در استان فارس مغفول مانده است و ایجاد دفتر گردشگری سلامت ضروری به نظر می‌رسید.
محمدهادی منصوری ابراز داشت: استان فارس با توجه به اینکه در همسایگی کشورهای حوزه خلیج فارس قرار دارد می‌تواند سالانه شاهد پذیرای بیمارانی از این کشورها برای درمان در شیراز باشد.
وی ادامه داد: تمام اعتبارات ایجاد این دفتر توسط بخش خصوصی تأمین شده است و سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس به عنوان نهاد حمایتی به این دفتر کمک می‌کند.
منصوری تصریح کرد: راه‌اندازی دفتر گردشگری سلامت توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استانداری فارس کنار گذاشتن بخش خصوصی نیست بلکه با جدیت تمام از بخش خصوصی حمایت می‌شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استانداری فارس خاطرنشان کرد: پیش از راه‌اندازی دفتر گردشگری سلامت فعالیت‌ها در عرصه سلامت گردشگری به صورت پراکنده انجام می‌شد که با راه‌اندازی این دفتر امیدواریم به نحو مطلوبی فعالیت‌های گردشگری سلامت با چشم‌اندازی ویژه هدایت و ساماندهی شود.
منصوری همچنین بیان داشت: امیدواریم با سفر استاندار فارس به همراه هیئت بلندپایه به قطر، شاهد ایجاد رونق گردشگری بین این دو کشور باشیم.
به گزارش فارس، راه‌اندازی دفتر گردشگری سلامت در استان فارس کاری مشترک از استانداری، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری این استان است.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول