اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم دور برگشت لیگ دسته یک

والیبال کاله جوان مازندران به دیدار گاز سرخس می‌رود

خبرگزاری فارس: در پنجمین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال، کاله جوان مازندران به دیدار صنعت گاز سرخس می‌رود.

والیبال کاله جوان مازندران به دیدار گاز سرخس می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در پنجمین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال، از ساعت 17 فردا چهارشنبه کاله جوان مازندران به دیدار صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس می‌رود.
کاله جوان مازندران در حالی مقابل صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس صف‌آرایی می‌کند که هم‌اکنون بعد از سپری شدن 11 هفته از لیگ دسته یک تنها تیم بدون شکست گروه‌های اول و دوم بوده و رکورددار شکست‌ناپذیری این دوره از رقابت‌ها است.
امیر ظهیری پیشکسوت والیبال کشورمان به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون در این دیدار بوده و عبدالوهاب سقلی به همراه عباس قلیچ خان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.
همچنین کاله جوان مازندران در چهارمین هفته دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور توانست تیم بدون امتیاز عصر چوب زنجان را با نتیجه سه بر صفر در سالن 2هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل شکست دهد.
حسین کاظمی سرمربی این تیم شمالی بوده که با استفاده از تجربیات ابوالقاسم نائیجی سرپرست و بازیکنان جوان و باانگیزه خود بسیار امیدوار است تا به لیگ برتر والیبال کشورمان صعود کند.
تا پایان هفته چهارم دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور کاله جوان مازندران بدون شکست، با پیروزی در مقابل تمام حریفان خود تیم 25 امتیاز این رقابت‌ها بوده و در مکان نخست گروه اول جای دارد.
به گزارش فارس، تیم صنعت پالایش گاز هاشمی‌نژاد سرخس با 16 امتیاز نیز در رده چهارم جدول جا خوش کرده است.
انتهای پیام/ی20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول