اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شش بهمن‌ماه برگزار می‌شود

نمایشگاه کاریکاتور «کارتون خواب» در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: شش بهمن سال‌جاری نمایشگاه کاریکاتور «کارتون خواب» در استان اصفهان برگزار می‌شود.

نمایشگاه کاریکاتور «کارتون خواب» در اصفهان

پیام‌ پورفلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره نمایشگاه کاریکاتور «کارتون خواب» اظهار داشت: به دنبال سیاست‌های خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان از هنرمندان بزرگ عرصه کاریکاتور کشور دعوت و آثار آنها در استان اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب افزود: در فصل نخست این سیاست برنامه‌ریزی شده، نمایشگاهی از آثار پنج هنرمند کاریکاتوریست‌ مطرح کشور از شش تا 18 بهمن‌ماه سال‌جاری در مجتمع فرهنگی سوره به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری اصفهان ادامه داد: در نمایشگاه «کارتون خواب» آثار هنرمندان جمال رحمتی، کیارش زندی، فیروزه مظفری، علی درخشی و علی جهانشاهی به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه  شامل 40 اثر از این هنرمندان پنج‌‌شنبه شش بهمن ساعت 16 و 30 دقیقه افتتاح می‌شود، تاکید کرد: در روز افتتاحیه هم‌زمان با گشایش نمایشگاه نشستی برای عموم مردم با حضور رحمتی و زندی به همراه نمایش فیلم و انیمیشن ساخته این دو نفر برای بار نخست به نمایش گذاشته می‌شود.

پورفلاح با بیان این مطلب اضافه کرد: در ادامه این جلسه‌ها روز جمعه هفت بهمن‌ماه بخش نخست کارگاه تخصصی با حضور جمال رحمتی و کیارش زندی از ساعت 10 تا 17 ویژه کاریکاتوریست‌ها و طنزپردازان در مجتمع فرهنگی سوره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه زمینه آموزشی و پژوهشی دارد، بیان داشت: بخش دوم کارگاه‌های آموزشی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 13 و 14 بهمن‌ماه با حضور علی جهانشاهی، فیروزه مظفری و علی درخشی ادامه پیدا می‌کند.

مدیر خانه کاریکاتور و دفتر طنز حوزه هنری اصفهان گفت: این نشست‌ها برای عموم آزاد است اما کارگاه‌ها تخصصی برای هنرمندان کاریکاتوریست است که باید از اکنون برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول