اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار سبزوار مطرح کرد

اختصاص سالانه بیش از 10 درصد بودجه شهرداری سبزوار به حمل زباله

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار گفت: سالانه بیش از 10 درصد بودجه شهرداری سبزوار به حمل زباله اختصاص یافت.

اختصاص سالانه بیش از 10 درصد بودجه شهرداری سبزوار به حمل زباله
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط ‌عمومی شهرداری سبزوار، جعفر درخشان‌فر اظهار داشت: تمام معابر اصلی شهر در شیفت صبح به وسیله خودرو مکانیزه، رفت و روب و شستشو می‌شود.
معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار ادامه داد: سایر معابر شهر سبزوار، کانال‌ها و زیر پل‌ها که دارای محدوده‌ای به وسعت بیش از 700 هکتار است توسط کارگران خدمات شهری نظافت و لایروبی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شهر سبزوار دارای 2 هزار و 60 هکتار محدوده خدماتی و 19هزار و 550 هکتار محدوده قانونی و حریم شهری است، گفت: در حال حاضر وسعت محدوده خدماتی شهر سبزوار حدود 26 میلیون مترمربع است.
معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار تصریح کرد: در این راستا هفت پیمانکار انجام امور خدمات شهری سبزوار را برعهده ‌دارند که تمام این افراد با توجه به ماده 3 پیمان دارای تعهداتی هستند.
درخشان‌فر افزود: بر این اساس پیمانکار برای اجرای تعهدات خود، با هماهنگی کارشناسان و ناظران عالی و مقیم حوزه معاونت شهری اقدام به فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه فضاسازی، آماده‌سازی محیط شهری در مناسبت‌های مختلف، ایجاد فضای هر چه با طراوت‌تر شهری با تنظیف به موقع و مطلوب، مقابله با نازیبایی‌ها و نیز آماده‌باش شبانه‌روزی برای مقابله با هر گونه بحران و حوادث طبیعی به ویژه سیل و یخبندان، سقوط درختان را از وظایف حوزه خدمات شهری عنوان کرد.
معاون خدمات شهری شهرداری سبزوار یکی از اقدامات این حوزه را برگزاری جلسات ماهانه با زیرمجموعه این معاونت و تشکیل کمیته زیباسازی برای راهکارهای مناسب در جهت ارتقای محیط شهری بیان کرد.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول