اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی-11

نخستین سالن تئاتر مازندران بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و فریدونکنار گفت: در ایام‌الله دهه فجر، نخستین سالن تئاتر مازندران در بابلسر بهره‌برداری می‌شود.

نخستین سالن تئاتر مازندران بهره‌برداری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، فرهاد باقری صبح امروز در جلسه کمیته فرهنگی ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: هدف از تشکیل این جلسه بررسی، هماهنگی و تبادل نظر درباره برگزاری سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهر و ادارات، تهیه، چاپ و توزیع بروشور فرهنگی با همکاری بسیج ادارات در سطح شهر از جمله برنامه‌های فرهنگی ارشاد بابلسر و فریدونکنار در ایام‌الله دهه فجر است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار از برگزاری نمایشگاه کتاب در بابلسر خبر داد و افزود: نمایشگاه بزرگ کتاب مازندران 10 بهمن در بابلسر برگزار می‌شود که کتاب این نمایشگاه با 40 درصد تخفیف به متقاضیان عرضه می‌شود.
وی از پروژه‌های مهم ارشاد بابلسر و فریدونکنار در ایام‌الله دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه فرهنگی هنری شهید باهنر، نمایشگاه عکس، جشن کودک و انقلاب از 16بهمن به مدت سه روز در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد، نمایش کار از گروه هنری شهرستان از جمله برنامه‌های فرهنگ و ارشاد بابلسر و فریدونکنار است.
رئیس تبلیغات اسلامی بابلسر نیز بیان داشت: باید به مباحث قرآنی در کشور توجه ویژه شده و به این امر با شکل وسیع‌تری برخورد شود.
سید علی‌محمد هاشمی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری که باید 10میلیون حافظ قرآن داشته باشیم با اهتمام به سخنان رهبری باید به قرآن و نهج‌البلاغه توجه ویژه داشته و کمیته‌ای را در ایام دهه فجر با عنوان کمیته قرآن و نهج‌البلاغه تشکیل دهیم.
وی بیان داشت: نیاز است سربرگ نامه‌های اداری تمام ادارات با یکی از سخنان حضرت امام(ره) یا مقام معظم رهبری آغاز شود.
هاشمی جشنواره قرآنی کودک، جوان و خانواده، مراسم شبی با قرآن در باقرتنگه، گفتمان دینی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها با هدف روشنگری را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات بابلسر در ایام دهه فجر برشمرد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول