اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گمانه‌زنی در مورد جانشینان مدیرکل ورزش اصفهان قوت گرفته است

خداحافظی قریب‌الوقوع رشید خدابخش با ورزش اصفهان

خبرگزاری فارس: بحث تغییر مدیرکل ورزش استان که طی یک سال گذشته همواره مطرح بوده، یک بار دیگر در محافل ورزشی استان اصفهان به طور جدی مطرح شده است تا گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین احتمالی رشید خدابخش برای برعهده گرفتن سکان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قوت بگیرد.

خداحافظی قریب‌الوقوع رشید خدابخش با ورزش اصفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در اواخر سال گذشته و در پایان یک سال مدیریت رشید خدابخش در اداره تربیت بدنی استان اصفهان، بحث کنار گذاشته شدن وی و رایزنی برخی از پیشکسوتان ورزشی اصفهان با استاندار برای تغییر مدیرکل به طور جدی مطرح شد.
این بحث مدتی ادامه داشت تا اینکه شنیده شد که استاندار اصفهان هم‌چنان بر روی رشید خدابخش نظر دارد و وی سال 90 را نیز در مسند مدیرکلی اداره تربیت بدنی استان اصفهان که در میانه سال به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تغییر نام یافت، تاکنون سپری کرده است.
پس از تشکیل وزارتخانه ورزش و جوانان و رأی اعتماد نمایندگان مجلس به محمد عباسی، یک بار دیگر بحث تغییرات در اداره‌کل ورزش و جوانان به پیش کشیده شد، به ویژه اینکه با ادغام سازمان جوانان و سازمان تربیت بدنی، بحث جوانان نیز به ورزش اضافه شده و موجب افزایش مسئولیت‌های این اداره شده بود.
به نظر می‌رسد برای ادارات‌کل استانی بعد از تایید وزیر و معارفه مدیرکل و عنوان مدیرکل ورزش و جوانان به مدیرکل تربیت‌ بدنی اطلاق شود اما هنوز که خبری از معارفه رشید خدابخش نشده و همین موضوع موجب شده تا گما‌نه‌زنی‌ها در مورد تغییر مرد نخست ورزش استان به بالاترین حد خود برسد و گزینه‌های زیادی در مورد جانشینان احتمالی وی مطرح شود.
کسانی که جریانات ورزش استان را از نزدیک پیگیری می‌کنند از تغییرات قریب‌الوقوع در رأس ورزش استان خبر می‌دهند اما هنوز از مرجع رسمی این خبر تایید نشده است و این احتمال وجود دارد که خدابخش سال 90 را در اصفهان به پایان برساند و سال آینده تکلیف مدیرکلی ورزش و جوانان استان اصفهان مشخص شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول