اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سقز اعلام کرد

کاهش حوادث آتش‌سوزی در شهرستان سقز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز از کاهش حوادث آتش‌سوزی در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

کاهش حوادث آتش‌سوزی در شهرستان سقز
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، امجد عبداللهی پنج‌شنبه شب در جمع اعضای سازمان نظام مهندسی شهرستان سقز، اظهار داشت: این میزان کاهش حوادث امسال نشان از همکاری مردم و تلاش دستگاه‌های خدمات‌رسان و کارهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی است.
وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی در راستای فراهم کردن جامعه ایمن همواره پیشقدم بوده است از مردم خواست که این سازمان را در ایجاد محیطی امن از لحاظ حادثه کمک و یاری کنند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز در ادامه بیان داشت: در مدت 3 سال گذشته این سازمان در شهرستان سقز از لحاظ مختلف به ویژه امکانات امدادی به سطح قابل قبولی رسیده به طوری که در هنگام حادثه و آتش‌سوزی قادر خواهیم بود دو طبقه را به صورت همزمان تحت پوشش خدمات امدادرسانی قرار دهیم.
عبداللهی از سازمان نظام مهندسی شهرستان سقز خواست بر روند ساختمان‌سازی نظارت ویژه‌ای اعمال کنند تا از بروز هرگونه حادثه‌ای در آینده برای ساکنان آن جلوگیری شود.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز در ادامه با بیان اینکه در سال جاری متاسفانه 3 نفر به علت گاز گرفتگی در شهر سقز جانشان را از دست داده‌اند، از عموم مردم خواست در هنگام استفاده از وسایل گازسوز نکات ایمنی را رعایت و به توصیه‌های سازمان آتش‌نشانی و سازمان نظام مهندسی در هنگام ساخت و ساز توجه کنند تا شاهد هیچ‌گونه حوادثی در آینده نشویم.
در ادامه این جلسه بر نظارت جدی و قانونی بر ساخت و ساز در شهر سقز طبق ضوابط و مقررات قانونی تاکید شد.
 انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول