اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی خبر داد

افزایش 21 هزار مشترک برق در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: تا پایان سال جاری 21 هزار مشترک به شبکه برق آذربایجان غربی افزوده می‌شود.

افزایش 21 هزار مشترک برق در آذربایجان غربی
حمید کاظمی‌کیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: پروژه‌های در دست اقدام این شرکت از بابت تامین برق 60 هزار مشترک جدید در سال جاری شامل یک هزار و 897 پروژه است که تا کنون عملیات اجرایی 977 پروژه به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به افزایش تعداد مشترکان در سال جاری، تصریح کرد: در این راستا 39 هزار و 809 مشترک جدید به شبکه اضافه شده است.
این مسئول افزود: در صورت اجرای مانده پروژه‌های در دست اقدام تا پایان سال جاری حدود 21 هزار مشترک جدید نیز به شبکه برق آذربایجان غربی افزوده می‌شود.
کاظمی‌کیا در ادامه با تاکید بر برق رسانی به مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: برق رسانی به مناطقی که فاقد تاسیسات برق هستند در دستور کار این شرکت قرار دارد.
وی بابیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان در راستای برق رسانی به تمام مناطق شهری و روستایی اقدامات شاخصی در دست اجرا دارد، گفت: در این زمینه تمام پرسنل این شرکت تلاش شبانه روزی در راستای تسریع در اجرای پروژه‌های در دست اقدام دارند.
این مسئول با اشاره به آمار روستاهای دارای برق استان، اظهار داشت: تعداد روستاهای برقدار استان 2 هزار و 843 روستا است و در تلاش برای برقدار شدن مابقی روستاهای استان نیز هستیم.
کاظمی‌کیا بر محرومیت زدایی تاکید کرد و افزود: این موضوع از اصلی‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول