اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی:

دهه فجر تبلور اراده و باور ایران در برابر طاغوت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی دهه فجر را تبلور اراده و باور ملت ایران در برابر نظام سلطه و طاغوت دانست.

دهه فجر تبلور اراده و باور ایران در برابر طاغوت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی، حسین خوشایند در ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی اظهار داشت: این جلسه با هدف تعیین و برنامه‌ریزی خط‌مشی مراکز آموزشی در برگزاری هر چه باشکوه‌تر ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران تشکیل شد.
وی افزود: جهان و قدرت‌های ستمگر و نظام‌های طاغوتی آن زمان، هرگز فکر نمی‌کردند ملت ایران بتواند دژهای سلسله پهلوی را درهم شکند و مکتبی را به وجود آورد که الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه باشد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان‌جنوبی موج بیداری ملت‌های عرب را نشأت گرفته از قیام مردم ایران و نهضت اسلامی آن دانست و گفت: امروز به برکت نظام و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری ایران اسلامی با وجود تحمیل هشت سال جنگ و تحریم‌های جهانی، به مدد کوشش و غیرت جوانان خود توانسته است به موفقیت‌های زیادی در تمامی عرصه‌های فنی و علمی دست پیدا کند.
خوشایند ادامه داد: هر چه داریم به برکت نظام و رهبری و زنده نگه‌داشتن رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ملت ایران در برابر ستم و طاغوت است که این خود می‌طلبد این ایام را ارج نهاده و در معرفی آن به نسل‌های پس از انقلاب و تقویت امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی همت بیشتری داشته باشیم.
وی گفت: اطلاع‌رسانی عملکرد و فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان، استفاده از ظرفیت‌ها در آذین‌بندی مراکز، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان، حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری مسابقات ورزشی و علمی از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام باید پیگیری شود.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول