اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه آذربایجان‌شرقی:

توزیع سهام عدالت از دستاوردهای ارزشمند دولت بود

خبرگزاری فارس: مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی: توزیع سهام عدالت بین اقشار کم درآمد جامعه یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت بود.

توزیع سهام عدالت از دستاوردهای ارزشمند دولت بود
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری انتخابات شرکت تعاونی سهام عدالت اظهار داشت: توزیع سهام عدالت بین اقشار کم درآمد جامعه یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت نهم و دهم است و باید تدابیر شایسته برای ساماندهی فعالیت شرکت‌های تعاونی سهام عدالت با انتخاب نمایندگان واجد شرایط گروه‌های هدف اتخاذ شود تا آثار مطلوب سیاست‌ها و راهبردهای مورد نظر به وضوح در جامعه نمود پیدا کند.
وی افزود: در انتخاب گروه‌های مرجع تخصص و تعهد در اولویت اصلی و اساسی بوده و انتخاب پیش رو باید با رعایت موازین حقوقی و قانونی برگزار شود تا افراد سودجو با ایجاد حاشیه اقدامات انجام یافته را خنثی و بلااثر نکنند.
فاتح، به انتظارات خود از شرکت تعاونی سهام عدالت اشاره کرد و گفت: حضور افراد صالح و شایسته منشاء خیر و برکت برای مردم است.
وی خاطرنشان کرد: با حضور افراد شایسته و با جلب مشارکت عمومی در انتخابات پیش رو امید است بتوانیم بستر لازم را برای برگزاری انتخابات سالم و توانمند در سایر استان‌ها براساس تدابیری که در استان آذربایجان‌شرقی اتخاذ شده فراهم کنیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول