اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش خواستار شد

راه‌اندازی سریع بخش دیالیز شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: فرماندار شوش خواستار راه‌اندازی سریع بخش دیالیز این شهرستان شد و گفت: مشکلات بیماران کلیوی باید در اسرع وقت برطرف شود.

راه‌اندازی سریع بخش دیالیز شهرستان شوش
به گزارش خبرگزاری فارس از شوش عبدالرضا سعیدی‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه شورای بهداشت و امنیت غذایی شهرستان شوش اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان شهرستان باید در اسرع وقت به بهره‌برداری برسد و در این باره باید تلاش مضاعفی را به کار گرفت.
وی افزود: توجه ویژه به بیماران کلیوی در رفع مشکلات آن‌ها باید در دستور کار باید و مسئولان ذی‌ربط باید در این باره تلاش مضاعفی را به کار گیرند.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با تاکید بر اینکه در روزهای پایانی سال جاری باید اقدامات زیادی برای آماده‌سازی شهرستان برای استقبال از گردشگران نوروزی انجام شود، تاکید کرد: برای آماده‌سازی شهرستان شوش باید تلاش بسیار زیادی شود و چهره شهرستان به کلی باید تغییر کند.
سعیدی‌نیا با تاکید بر اینکه گردشگران زیادی به شهرستان شوش سفر می‌کنند، افزود: گردشگران بسیار زیادی اعم از راهیان نور، مهمانان نوروزی و توریست‌های خارجی به شهرستان سفر می‌کنند و در این باره باید تلاش کرد تا مسافران این شهرستان با رضایت کامل این شهرستان را ترک کنند.
وی با اشاره به روز نظافت عمومی در اسفند‌ماه گفت: روز نظافت عمومی آینده در استان خوزستان 17 اسفند ماه است و باید تلاش کرد تا در این روز شهرستان برای استقبال از میهمانان نوروزی آماده شود.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش افزود: در سال‌جاری مالی در شهرستان شوش بیش از 335 میلیارد و 263 میلیون و 600 هزار ریال اعتبار اختصاص یافته است.
وی با اشاره به محل این اعتبار‌ها افزود: این اعتبار‌ها از محل‌های توسعه، تملک‌دارایی‌ها و فرهنگی بوده است که همگی در پروژه‌های شهرستان تقسیم شده است.
سعیدی‌نیا با اشاره به برخی از این پروژه‌ها خاطر نشان کرد: این اعتبارات در پروژه‌هایی همچون میراث فرهنگی، نوسازی مدارس، دانشگاه پیام نور، راه و ترابری، جهاد کشاورزی و عمران شهری تقسیم شده است.
وی با اشاره به تعداد این پروژه‌ها تاکید کرد: این اعتبار در بیش از 228 پروژه در سطح شهرستان شوش تقسیم شده که در مقایسه به سال قبل دارای رشد قابل توجهی است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش افزود: در سال‌جاری بیش از 16 طرح بهسازی روستاهای این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است که اجرای این پروژه‌ها بیش از 24 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و همه این اعتبار تامین شده است.
وی تاکید کرد: اجرای این طرح‌ها شامل احداث جوی و جدول و زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای است که می‌تواند در زیباسازی محل روستاهای شهرستان شوش تاثیر بسزایی داشته باشد.
سعیدی‌نیا تاکید کرد: در شرایط کنونی بیش از 82 روستا در شهرستان شوش دارای طرح هادی هستند و این امر باعث شده تا شرایط در این تعداد روستا به سامان برسد.
وی با اشاره به اینکه تعداد روستاهای شهرستان شوش بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: تعداد روستاهای شهرستان شوش بسیار زیاد است و این شهرستان بیش از 220 روستا دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری برای روستاهای فاقد طرح هادی طرح در نظر گرفته شده است، افزود: روستاهای فاقد طرح هادی برایشان طرح در نظر گرفته شده در سال جاری بیش از 110 طرح هادی برای روستاهای شهرستان شوش به تصویب رسیده است.
رئیس شورای اداری شهرستان شوش با اشاره به اعتبار مورد نیاز برای اجرای طرح هادی خاطر نشان کرد: اعتبار لازم برای تهیه طرح هادی روستایی در روستاهای شوش مصوب شده و در این راستا اجرای طرح هادی به صورت مرحله به مرحله در این شهرستان شروع شده است.
وی هدف از اجرای طرح هادی روستایی را افزایش سطح خدمت به روستائیان و رفاه حال آنان ذکر کرد و افزود: تصویب تهیه طرح هادی از اهم پیگیری‌های به عمل آمده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوش بوده است.
سعیدی‌نیا با اشاره به توجه ویژه دولت به مناطق محروم گفت: وضعیت روستاها و مناطق محروم متحول شده است و این تغییرات اساسی تنها به دلیل توجه ویژه دولت به مناطق روستایی و محروم است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول