اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز به مدت 5 روز

چهارمین دوره شرح و تفسیر نهج‌البلاغه آغاز شد

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه استان مرکزی از آغاز چهارمین دوره شرح و تفسیر نهج‌البلاغه از امروز در اراک خبر داد.

چهارمین دوره شرح و تفسیر نهج‌البلاغه آغاز شد

پیمان عین‌القضاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: چهارمین دوره شرح و تفسیر نهج‌البلاغه از امروز به مدت پنج روز با حضور استاد محمدعلی انصاری در فرهنگسرای آیینه اراک آغاز به کار کرده است.

وی تصریح کرد: در این دوره 300 نفر از خواهران و برادران علاقه‌مندان به تفسیر نهج‌البلاغه شرکت کرده‌اند.

مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون سه دوره شرح و تفسیر نهج‌البلاغه به همت انجمن قرآن و نهج‌البلاغه برگزار شده‌ است، ادامه داد: در دوره‌های گذشته خطبه 222، نامه 45، 69 توسط استاد انصاری تفسیر شد که در این دوره خطبه 182 تفسیر می‌شود.

عین‌القضاتی با بیان اینکه این دوره محدودیت سنی نداشته و شرکت برای عموم آزاد است،  بیان کرد: در پایان این دوره ضمن ارائه گواهینامه به شرکت‌کنندگان، مسابقه درک تفسیر نیز برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سایر برنامه‌های انجمن قرآن، گفت: انجمن قرآن و نهج‌البلاغه  برگزاری نشست صمیمانه چهار را در دستور کار دارد که این نشست اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

مسئول انجمن قرآن و نهج‌البلاغه استان مرکزی خاطر نشان کرد: این نشست که در ادامه سلسله نشست‌های مدیریت روابط با همسر است، با موضوع اخلاق و رفتار جنسی برگزار می‌شود.

به گفته وی این انجمن تاکنون نشست شیوه‌های ارتباط با نوجوانان و جوانان و مدیریت روابط با همسر را برگزار کرده است.

انتهای پیام/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول