اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد سپری اردوی 4 روزه در مازندران

تیم والیبال میزان مشهدالرضا به تهران رفت

خبرگزاری فارس: برای برگزاری دیدار پنجم دور برگشت و هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، تیم میزان مشهدالرضا که در مازندران اردو زده بود برای دیدار با پیکان تهران عازم پایتخت کشور شد.

تیم والیبال میزان مشهدالرضا به تهران رفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، تیم میزان مشهدالرضا که برای آمادگی بیشتر بازی‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در آمل اردو زده بود برای برگزاری دیدار پنجم دور برگشت و هفته هجدهم لیگ برتر والیبال و دیدار با پیکان تهران عازم پایتخت کشور است.

در هفته هجدهم لیگ برتر والیبال میزان مشهدالرضا در صورتی با پیکان تهران دیدار می‌کند که این تیم خودروساز هفته گذشته را با پیروزی شیرین خارج خانه پشت‌ سر گذاشت و با نتیجه سه بر یک در کاشان باریج اسانس را مغلوب کرد.

نماینده استان خراسان رضوی نیز در هفته گذشته شکست سه بر یک خارج خانه را از کاله مازندران پذیرفت و تا حدودی شرایط‌اش در پایین جدول سخت‌تر شد.

بعد دیدار میزان با کاله این تیم به مشهد نرفت بلکه به خاطر مسافت زیاد آمل تا مشهد در این شهرستان ماند تا برای دیدار فردا با پیکان آماده شود.

این تیم تمرینات بدنسازی، کار گروهی و تیمی خوبی را در این شهر انجام داد تا با آمادگی کامل مقابل یکی از خودروسازان لیگ برتری حاضر شود.

برای این دیدار از سوی فدراسیون والیبال محمدحسن خوشدل به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون اعلام شده و مسعود قاری و محمد عشق‌دوست کار قضاوت آن را برعهده دارند.

میزان خراسان رضوی در جدول 14 تیمی لیگ برتر وضعیت خوبی ندارد و بعد از 17هفته تنها با کسب 14 امتیاز در رده یازدهم جا خوش کرده است.

پیکان تهران 40 امتیازی بعد از سایپای البرز صدرنشین با دراختیار گرفتن مکان دوم در تعقیب این تیم است.

البته از لحاظ وضعیت بازیکنان نیز میزان مشهدالرضا در هفته‌های گذشته سه بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت که دو بازیکن این تیم هم‌اکنون به شرایط ایده‌آلی رسیدند و شرایط بازی در دیدار فردا را دارند.

به گزارش فارس، در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از ساعت 17 فردا یک شنبه میزان خراسان رضوی در تهران با پیکان دیدار می‌کند.

انتهای پیام/ش10

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول