اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

52 درصد مردم به عملکرد تاکسیرانی نمره "خوب" و "عالی" دادند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان گفت: 52 درصد از شهروندان همدان نمره "خوب" و "عالی" به عملکرد تاکسیرانی دادند.

52 درصد مردم به عملکرد تاکسیرانی نمره "خوب" و "عالی" دادند

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان، 52 درصد از شهروندان همدانی امتیاز "خوب" و "عالی" به عملکرد تاکسیرانی دادند.

وی گفت: نظام‌مند کردن فعالیت‌ها، شناسایی و مستندسازی روش‌های انجام کار، ارتقای خدمات مدیریت و بهبود مستمر فرایندها با بکار گیری رویکردهای تعیین شده طبق استانداردها از اهداف کلی طرح نظر سنجی عملکرد سالانه است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان افزود: در همین راستا در مجموع از 21 محله‌ای که نظرسنجی صورت پذیرفته بود خوشبختانه در اکثر مناطق رضایتمندی به صورت "خوب" و "عالی" و در تعدادی از مناطق هم مشکلاتی وجود داشت که با استفاده از همین نظر سنجی گلوگاه ها و مشکلات مورد نظر بررسی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .

وی نمره خوب شهروندان همدانی به خدمات ارائه شده توسط تاکسیرانی را موجب دلگرمی خدمتگزاران مردم و نشان دهنده قدرشناسی آنان دانست و گفت:درک عمومی شهروندان همدانی همیشه در حد عالی بوده و تشخیص خدمات مطلوب برای آنان به سهولت صورت می‌پذیرد.

زارعی تأکید کرد: شهروندان همدان آگاهانه و تیزبینانه خدمات دستگاه‌ها را در نظر دارند و به موقع عکس‌العمل‌های لازم را نشان می‌دهند.

وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی به سرعت در حال شناسایی راهکارهایی برای حل مشکلات باقیمانده است، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه به مدت یک ماه ارزیابی کاملی از تمام تاکسی‌ها به عمل می‌آید تا تمام اشکالات شامل نداشتن نرخنامه و شناسنامه عکس‌دار داخل تاکسی، بغل نویسی، تابلو، لباس فرم و سایر موارد برطرف شود به طوری که از ابتدای اسفند با تاکسی‌های فاقد برچسب ارزیابی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول