محمدجواد زارعی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: بر اساس نظرسنجیهای صورت گرفته توسط سازمان فناوری اطلاعات شهرداری همدان، 52 درصد از شهروندان همدانی امتیاز "خوب" و "عالی" به عملکرد تاکسیرانی دادند.
وی گفت: نظاممند کردن فعالیتها، شناسایی و مستندسازی روشهای انجام کار، ارتقای خدمات مدیریت و بهبود مستمر فرایندها با بکار گیری رویکردهای تعیین شده طبق استانداردها از اهداف کلی طرح نظر سنجی عملکرد سالانه است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر همدان افزود: در همین راستا در مجموع از 21 محلهای که نظرسنجی صورت پذیرفته بود خوشبختانه در اکثر مناطق رضایتمندی به صورت "خوب" و "عالی" و در تعدادی از مناطق هم مشکلاتی وجود داشت که با استفاده از همین نظر سنجی گلوگاه ها و مشکلات مورد نظر بررسی و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت .
وی نمره خوب شهروندان همدانی به خدمات ارائه شده توسط تاکسیرانی را موجب دلگرمی خدمتگزاران مردم و نشان دهنده قدرشناسی آنان دانست و گفت:درک عمومی شهروندان همدانی همیشه در حد عالی بوده و تشخیص خدمات مطلوب برای آنان به سهولت صورت میپذیرد.
زارعی تأکید کرد: شهروندان همدان آگاهانه و تیزبینانه خدمات دستگاهها را در نظر دارند و به موقع عکسالعملهای لازم را نشان میدهند.
وی با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی به سرعت در حال شناسایی راهکارهایی برای حل مشکلات باقیمانده است، خاطرنشان کرد: در بهمن ماه به مدت یک ماه ارزیابی کاملی از تمام تاکسیها به عمل میآید تا تمام اشکالات شامل نداشتن نرخنامه و شناسنامه عکسدار داخل تاکسی، بغل نویسی، تابلو، لباس فرم و سایر موارد برطرف شود به طوری که از ابتدای اسفند با تاکسیهای فاقد برچسب ارزیابی برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/خ۲۰