اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدام تحسین‌برانگیز یک مسئول بوشهری

دانشگاه علوم پزشکی هزینه‌های درمان جانباز آبدانی را متقبل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در دیدار با جانباز آبدانی هزینه‌های تمامی درمان و داروی این جانباز را متقبل شد.

دانشگاه علوم پزشکی هزینه‌های درمان جانباز آبدانی را متقبل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حیدری صبح امروز در دیدار با جانباز آبدانی گفت: ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان ایرانی در ایام دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست و آرامش و امنیت امروز جامعه ما مدیون این عزیزان است.

وی افزود: شهدا در مسیری که می‌خواستند گام نهادند و به هدف خود دست یافتند و امروز نیز جانبازان در این مسیر گام بر می‌دارند و ما نیز باید با ارج نهادن به مقام والای جانباز ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

حیدری اضافه کرد: حمایت از جانبازان از افتخارات جامعه پزشکی کشور است و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا در ارتباط با مسائل درمانی این عزیزان مشکلی نداشته باشند.

نماینده استان بوشهر در شورای‌ عالی استان‌ها و عضو شورای اسلامی آبدان نیز که این دیدار با تلاش و هماهنگی وی صورت گرفته بود گفت: علی افضلی‌مقدم از فرماندهان دوران دفاع مقدس است که نزدیک به پنج سال‌ و نیم یعنی 1856 روز از عمر خود را در جبهه‌های نبر حق علیه باطل گذرانده و فرماندهی گردان اطلاعات عملیات را بر عهده داشته است.

ابراهیم مرادی با سپاس از ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان، خاطر نشان کرد: وی هم‌اکنون به علت مواد شیمیایی دوران جنگ به بیماری صعب‌العلاج خونی مبتلا شده است و امیدواریم که هر چه زودتر سلامتی کامل خود را به دست آورد.

گفتنی است رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تمامی هزینه 360 میلیون ریالی داروهای گران‌قیمت این جانباز را متقبل شد و همچنین قول بررسی و مساعدت در ارتباط با مسائل جانبی نیز داده شد.

* بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی از مرکز درمانی آبدان

حیدری در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی شهید حاجیانی آبدان از مشکلات این مرکز آگاه و وعده پیگیری و برطرف نمودن بخشی از آنها را به مسئولان این شهر داد.

وی در این بازدید پس از آگاهی از مشکلات بسیار زیاد این مرکز بهداشتی به اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان بهداشت و درمان شهرستان قول داد در اسرع وقت نسبت به رفع این نواقص اقدام شود.

سنگفرش ساختمان، تجهیز آزمایشگاه، کمبود سیستم خنک‌کننده، مشترک بودن اتاق تزریق خواهران و برادران و کمبود ژنراتور برق تنها گوشه‌ای از مشکلات این مرکز بود که دکتر حیدری وعده حل شدنشان را به مسئولان شهر داده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبدان نیز در این رابطه به نشست خود و سایر اعضای شورای شهر با حیدری اشاره کرد اظهار داشت: قبل از پایان سال جاری به‌منظور بهسازی کف ساختمان مرکز بهداشت، تخریب آن آغاز می‌شود و در سریع‌ترین زمان ممکن به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدعیسی حسینی افزود: به منظور تفکیک اتاق تزریق خواهران و برادران، سالن نمازخانه به صورت مستقل در حیاط این مرکز در روزهای آتی کلنگ‌زنی و احداث می‌شود و نمازخانه ساختمان به عنوان یکی از اتاق‌های تزریق استفاده می‌شود.

وی همچنین به کمک 400 میلیون ریالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر به تجهیز آزمایشگاه مرکز اشاره کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار دیگر همشهریان آبدانی نیازی به مراجعه به مراکز شهرستان‌های اطراف به منظور انجام امور آزمایش خود ندارند.

تهیه یک دستگاه کولر اسپلیت به‌منظور بهبود سیستم خنک‌کننده و یک دستگاه ژنراتور برق برای تقویت ولتاژ برق مرکز بهداشت آبدان از دیگر وعده‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول