اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه پایان یافت

خبرگزاری فارس: سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه به کار خود پایان داد.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه پایان یافت

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه امروز با اجرای آخرین نمایش به نام "سیدروماک" به نویسندگی و کارگردانی محمودرضا رحیمی پایان یافت.

چهار تئاتر سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی در کرمانشاه به نمایش درآمد؛ همچنین دو کارگاه آموزشی با حضور اساتید برجسته برای علاقه‌مندان برگزار شد.

براساس این گزارش، "آخرین نامه" به نویسندگی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا از کرج و "سکوتی با سه نقطه" به کارگردانی و نویسندگی سیدمحمدرضا عطایی‌فر از تهران تئاترهایی بودند که تا پایان روز سوم سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه به روی صحنه رفتند.

همچنین "ای قاصد سلطان غریبان مطلب آب" از تهران به نویسندگی و کارگردانی محسن رنجبر و "سیدروماک" به نویسندگی و کارگردانی محمودرضا رحیمی تئاترهای اجرا شده طی دیروز و امروز در کرمانشاه بودند.

این گزارش ادامه می‌دهد: کارگاه‌ تئاتر شورایی با تدریس استاد علی ظفر قهرمانی‌نژاد و کارگاه ماسک و پرسونا توسط پروفسور برایان دالی از کانادا نیز طی دو نوبت در مجتمع فرهنگی هنری تالار انتظار در میدان آزادگان برگزار شدند. 

گفتنی است؛ نمایشگاه عکس و کتاب در حاشیه سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی کرمانشاه پذیرای علاقه‌مندان بود.

سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر استانی از پنجم تا 11 بهمن ‌ماه 90 در استان‌های البرز، کرمانشاه، لرستان، خراسان شمالی و گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول