اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس:

نقش بانوان در پیروزی انقلاب ستودنی است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان و مشاور فرماندار در کمیته خانواده شهرستان فردوس گفت: نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی ستودنی و مثال‌زدنی است.

نقش بانوان در پیروزی انقلاب ستودنی است

ثریا پری دولت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: بانوان ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس نقش موثر و ارزشمندی داشته‌اند.

وی افزود: بانوان میهن اسلامی علاوه بر انجام مسئولیت خطیر خود در امور خانواده و تربیت فرزندان، همواره در عرصه‌های اجتماعی نیز خوش درخشیده‌اند.

دولت‌آبادی از اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در ایام دهه فجر سال جاری توسط بانوان شهرستان فردوس خبر داد و تصریح کرد: در ایام دهه فجر اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های مختلف برای بانوان تبیین می‌شود.

وی برگزاری مراسم سخنرانی با موضوع اهداف انقلاب و ثمرات آن، برگزاری گفتمان انقلاب با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان و برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی با عنوان تاب‌آوری ویژه بانوان را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس یادآور شد: در ایام دهه فجر سال جاری برنامه‌هایی نظیر نشست ترویجی تسهیل‌گران زن روستایی و زنان توانمند بخش کشاورزی، مسابقه وبلاگ‌نویسی با موضوع انقلاب اسلامی، بصیرت دینی، کلاس‌های آموزش قرآن و اخلاق اسلامی نیز برگزار می‌شود.

دولت‌آبادی گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی همسران جوان، معرفی و تجلیل از زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی و سازندگی، برگزاری طرح مشاوران مذهبی و مسابقه کتابخوانی و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته امور بانوان فردوس در ایام دهه فجر سال جاری عنوان کرد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس افزود: به منظور مقایسه فضای حضور و فعالیت زنان 30 سال قبل و 30 سال بعد از انقلاب در فردوس، پروژه پژوهشی با این عنوان برگزار می‌شود تا با انجام این پروژه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی بصورت ملموس و عینی تبیین شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول