اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشتخوار:

اجرای آزمون استخدامی شهرداری‌ها لازمه پیشرفت هر شهری است

خبرگزاری فارس: شهردار رشتخوار اجرای آزمون استخدامی شهرداری‌ها را لازمه پیشرفت شهری دانست.

اجرای آزمون استخدامی شهرداری‌ها لازمه پیشرفت هر شهری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محمدمهدی علیان اظهار داشت: اجرای این آزمون و جذب نیروهای مورد نیاز به این روش نه تنها سبب افزایش کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری‌ها می‌شود بلکه میزان رضایت‌مندی شهروندان را نیز بیشتر می‌کند.

وی در ادامه به وضعیت پرسنلی شهرداری رشتخوار پرداخت و گفت: 19 پست شغلی در نمودار تشکیلاتی شهرداری رشتخوار وجود دارد که ما در جریان این آزمون در شش پست تقاضای تکمیل پرسنل داشته‌ایم.

شهردار رشتخوار افزود: یک متخصص خدمات شهری، یک نفر متخصص روابط عمومی، یک نفر آتش‌نشان، یک نفر متصدی امور دفتری و بایگانی، یک نفر کارشناس عمران و مأمور بازدید و یک نفر کارپرداز، شش نیروی درخواستی شهرداری رشتخوار در این آزمون هستند.

علیان با اشاره به محقق شدن 10 میلیارد و 48 میلیون ریال بودجه پیشنهادی سال 90 شهرداری رشتخوار گفت: با توجه به توانمندی‌های شهر و داشتن شاخص‌های لازم مانند رشد جمعیت، رشد بودجه و درآمد امید است، به زودی درجه این شهرداری از پنج به هفت ارتقا یابد.

انتهای پیام/م30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول