دبیر پنجمین همایشهای یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی محورهای این همایش را شامل کاربرد فناوریهای نوین در یادگیری الکترونیک شامل تولید محتوا، استاندارد، مدیریت، نرمافزار، سیستمهای مدیریت آموزش شامل فرآیندها، قابلیتها و ابزارها شامل سختافزار، محیط، تخصصها، یادگیری الکترونیک، چالشها و فرصتها شامل هزینه، اثربخشی، پذیرش و مدیریت عنوان کرد.
پیام خزائلی تصریح کرد: از اهداف این همایش این است که مستندسازی دستاوردهای پژوهشی با ایجاد فضای مناسب، فرصتی در راستای تعامل صاحبنظران و اندیشمندان فراهم آورده و با ارتقای دانش و مهارت شرکت کنندگان، نقش و جایگاه الکترونیک را به ویژه در رشتههای علومپزشکی بهبود بخشد.
وی افزود: از بین حدود 230 مقاله رسیده، 155 مقاله پذیرفته شده که در سه روز همایش به صورت سخنرانی و پوستر ارائه میشود.
خزائلی گفت: علاوه بر این، شش کارگاه پژوهشی آموزشی و بخش ارائه مقالات دانشجویی در سالنهای جانبی نیز برگزار میشود.
دبیر پنجمین همایشهای یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی بیان داشت: این همایش دارای هفت امتیاز بازآموزی در بخش اصلی و سه امتیاز در بخش کارگاههاست.
وی افزود: ضرورت توجه به این مهم، در همه عرصهها به ویژه در آموزش علوم پزشکی به عنوان یک اصل بنیادین پذیرفته شده است، اما برای تکمیل این جریان رو به رشد، مجموعه رفتار علمی و آموزشی مورد نیاز است که از آن جمله میتوان به برگزاری همایشهای علمی اشاره کرد.
دبیر پنجمین همایشهای یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی ابراز داشت: با ظهور و پیشرفت رو بهرشد تکنولوژی در عصر ارتباطات، ضرورت رویکرد دقیقتر به مقوله یادگیری الکترونیک بیش از پیش احساس میشود.
خزائلی افزود: مجموعه همایشهای یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی نیز به همین منظور تدارک دیده شده است.
دبیر پنجمین همایشهای یادگیری الکترونیک در علوم پزشکی گفت: طی چند سال گذشته چهار همایش یادگیری الکترونیکی در آموزش علوم پزشکی در کشور برگزار شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری این همایشها توانسته است بیش از پیش زمینهساز استفاده از روشهای نوین آموزش الکترونیکی در علوم پزشکی شود.
خزائلی افزود: این همایش با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی کرمان و مرکز علوم و تکنولوژی پیشرفته و علوم محیطی برگزار میشود.
انتهای پیام/غ10/چ3000