اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایرانشهر:

مبلغان دینی مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایرانشهر گفت: مبلغان دینی که رسالت تبلیغ امور عقیدتی را برعهده دارند در مقابل نظام و دولت موظف هستند نسبت به ترغیب مردم برای شرکت پرشور در انتخابات آتی اقدام کنند.

مبلغان دینی مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی سیستان ‌و بلوچستان، محمدجواد عبداللهی در همایش مبلغان مذهبی بومی با تاکید بر حضور حداکثری و پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع تلاش برای حضور پرشور مردم در انتخابات به ارزش و اعتبار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا خواهد افزود و مبلغان مذهبی باید در این راستا تلاش ویژه داشته باشند.

وی با اشاره به نقش دفتر تبلیغات اسلامی وابسته به حوزه علمیه قم در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مهمترین ثمرات دفتر تبلیغات اسلامی تربیت مبلغان مذهبی است که تاکنون در زمینه همزیستی بهتر شیعه و سنی و جلوگیری از گسترش تفکر وهابیت در منطقه موفق عمل کرده‌اند.

وی افزود: رسالت اصلی مبلغان مذهبی مقابله با انحرافات مذهبی و ایجاد وحدت و مودت بین اقشار مختلف مردمی است.

فرماندار ایرانشهر نیز در این همایش با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در این شهرستان اندیشیده شده، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

رحمدل بامری افزود: علما و روحانیون در تشویق مردم برای شرکت در انتخابات آتی و انتخاب فرد اصلح برای تصدی کرسی مجلس شورای اسلامی نقش مهمی دارند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول