اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر محقق می‌شود

بهره‌برداری از 3 پروژه شهرداری نهبندان

خبرگزاری فارس: شهردار نهبندان از افتتاح تعداد سه پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال خبر داد.

بهره‌برداری از 3 پروژه شهرداری نهبندان
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، عباس ابراهیمی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افتتاح تعداد سه پروژه عمرانی و خدماتی در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار داشت: برای اجرای این تعداد پروژه اعتباری بالغ بر 141 میلیون تومان از منابع مختلف هزینه شده است.

وی با بیان اینکه برای دهه فجر امسال آیلند خیابان دانشگاه و بلوار معلم شهر نهبندان را آماده بهره‌برداری کردیم، تصریح کرد: برای این طرح اعتباری بیش از 81 میلیون تومان هزینه شده است.

شهردار نهبندان از اجرای عملیات توسعه پارکینگ خیابان شهدای این شهر در سال‌جاری خبر داد و افزود: ایجاد پارکینگ و توسعه آن یکی از خواسته‌های مکرر و به حق شهروندان بود که شهرداری در این زمینه توانست آن را اجرا و توسعه دهد.

ابراهیمی ادامه داد: برای توسعه و گسترش پارکینگ خیابان شهدای نهبندان اعتباری معادل 120 میلیون تومان صرف شد.

وی به اجرای کانال و آسفالت خیابان شهید مالدار شهر نهبندان و آماده ساختن این پروژه برای دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: برای ایجاد کانال و آسفالت این خیابان مبلغ 40 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

شهردار نهبندان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اقدامات شهرداری در زمینه مهار آب‌های سطحی اظهار داشت: در این راستا شهرداری توانسته تاکنون بیش از یک‌ هزار و 200 متر طول کانیوو، بالغ بر 800 متر طول جدول‌گذاری و ایجاد کانال‌های مختلف را در سطح شهر انجام دهد.

ابراهیمی با بیان اینکه هم‌اکنون تعداد هشت پروژه در سطح شهر نهبندان در دست اقدام است، تصریح کرد: آسفالت معابر شهر با اعتبار حدود 200 میلیون تومان، به‌سازی مسیر جایگاه سوخت تا میدان غدیر با 105 میلیون تومان اعتبار مصوب و تجمیع آرامستان شهر نهبندان از عمده این طرح‌ها به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: به‌سازی، نوسازی، تجهیز و توسعه پارک‌ها و بوستان‌ها در اولویت کار شهرداری نهبندان قرار داشته و دارد.

شهردار نهبندان افزود: توسعه پارک آزادی به متراژ 5 هزار مترمربع و ایجاد دو بوستان و تامین روشنایی آنها با انرژی خورشیدی در فاز نخست مسکن مهر از دیگر پروژه‌های در حال انجام شهرداری است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول