اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان طی پیامی

دهه فجر یادآور تداوم مبارزه بی‌امان در برابر نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان با انتشار پیامی دهه فجر را سر آغاز طلوع اسلام و مقطع رهایی ملت ایران توصیف و از این دهه به عنوان مقطعی برای تداوم مبارزه بی امان در برابر نظام سلطه و استبداد یاد کرد.

دهه فجر یادآور تداوم مبارزه بی‌امان در برابر نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، ابراهیم عزیزی طی پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر گفت: در آغاز سی و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نهضت امام خمینی (ره)امت هوشیار، آگاه و همواره بیدار سرزمین گهربار اسلامی، با فتح قله‌های رفیع دانش و سرافرازی برآنند تا غرور و سربلندی و افتخار ملی و دینی خود را بر بام جهان بر افراشته تا نام و آوازه این مرز و بوم را در صفحات تاریخ جاودانه سازد.

وی در این پیام ادامه داد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

بنا به اظهار استاندار هرمزگان در این پیام، طی دهه فجر، اسلام تولدی دوباره یافت و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: دهه انقلاب از افتخارات نظام اسلامی است و آیینه‌ای ست که خورشید اسلام  در آن درخشید و این دهه باید با عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آستانه آغاز سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این روزهای خاطره انگیز و بازگشت تاریخ ساز بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) این ایام خجسته و مبارک را به رهبر فرزانه انقلاب و عموم مردم تبریک عرض می‌کنم.

وی متذکر شد: امسال نیز ملت بزرگ ایران همچون سال‌های گذشته با نواختن زنگ انقلاب یاد آن مرد بزرگ قرن و تداوم مبارزه بی امان در برابر نظام سلطه و استبداد را با برپایی جشن‌های دهه مبارک فجر تجدید کرده و گرامی می‌دارند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول