اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی 91 پروژه برق‌رسانی در شمال کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان گفت: 91 پروژه برق‌رسانی طی دهه فجر سال جاری در شمال استان کرمان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

افتتاح و کلنگ‌زنی 91 پروژه برق‌رسانی در شمال کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، منصور شجاعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت توزیع برق شمال استان کرمان هفت شهرستان را زیرپوشش دارد.

وی از وجود 477 هزار مشترک برق در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: این رقم در مقایسه با آمار مشترکان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هشت برابر شده است.

شجاعی با مقایسه خدمات شرکت نیروی برق شمال استان کرمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: شبکه فشار متوسط 13 برابر، شبکه فشار ضعیف 9 برابر و پست هوایی و زمینی 22 برابر رشد یافته است.

وی با بیان اینکه مصرف انرژی برق در دوران پس از انقلاب اسلامی در استان کرمان 65 برابر شده است، ابراز داشت: تعداد روستاهای برق‌دار در این دوران از 95 روستا به یک‌ هزار و 200 روستا افزایش یافته است.

شجاعی خاطرنشان کرد: 42 درصد از بار برق در استان کرمان در بخش کشاورزی مصرف می‌شود.

وی تصریح کرد: در دهه فجر 43 پروژه با 54 میلیارد و 820 میلیون ریال اعتبار توسط شرکت توزیع برق شمال استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.

شجاعی از کلنگ‌زنی 48 پروژه با 63 میلیارد ریال اعتبار شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در دهه فجر خبر داد.

وی حضور مردم در مصرف بهینه برق در استان کرمان پس از قانون هدفمندی یارانه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: میزان مصرف برق در استان کرمان در سال جاری نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش را نشان می‌دهد.

شجاعی با اشاره به اینکه هر ساله 25 تا 30 هزار مشترک جدید برق در استان کرمان افزوده می‌شود، تصریح کرد: بیشترین کاهش مصرف برق مربوط به بخش خانگی است و مصرف برق در بخش‌های صنعت و کشاورزی افزایش دارد. 

وی از اجرای مانورهای بهره‌برداری برای رفع عیب‌های شبکه و تجهیزات آن، مانورهای امنیتی و مدیریت بحران، عملیات خط گرم بر روی خطوط و راه‌اندازی اتوماسیون پنج عدد سکسیونر را از جمله فعالیت‌های شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در سال جاری برشمرد.

شجاعی ابراز داشت: راه‌اندازی سازمان هوشمند، سیستم مهندسی ارزش، انجام خودارزشی پروژه OHSAS، توسعه دفترهای پیشخوان دولت الکترونیک، راه‌اندازی فعالیت کارسنجی و بازنگری برنامه استراتژیک از دیگر برنامه‌های شرکت برق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول