اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی خبر داد

اعزام 400 روحانی به مساجد آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: هفته وحدت 300 نفر از روحانیان به مساجد شهری و 100 نفر از آنها به مساجد روستایی سراسر استان اعزام می‌شوند.

اعزام 400 روحانی به مساجد آذربایجان غربی
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد فخری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تجمع بیش از 12 هزار نفر از علمای اهل تشیع و تسنن در مرکز استان همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و هفته وحدت از ویژه ‌برنامه‌های این سازمان به عنوان متولی برنامه‌های روحانیان و مبلغان مذهبی است.

وی افزود: زمان دقیق این تجمع پس از قطعی شدن زمان برگزاری برنامه و محل اجرای آن اعلام می‌شود.

فخری در زمینه برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام‌الله دهه فجر گفت: برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد و مصلاهای سراسر استان و همچنین اعزام مبلغان و روحانیان مذهبی به سراسر استان در این ایام از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای دهه فجر است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی ویژه ایام‌الله دهه فجر گفت: 14 محفل انس با قرآن کریم در مساجد و مصلاهای سراسر استان با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی با هدف ترویج فرهنگ دینی و قرآنی توسط تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت ارومیه در ادامه گفت: لزوم انتقال مفاهیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی به جوانان نسل سوم از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گفته وی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از اهمیت بسیاری برای مردم جامعه اسلامی برخوردار است و لازم است مبانی دینی و علل اصلی موفقیت در انقلاب و جهانی شدن آن برای جوانان مملکت اسلامی انتقال داده شود.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول