اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی نوشهر

پنجمین همایش مدیران شرکت‌های ایرانگردی برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین همایش سراسری مدیران شرکت‌های سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی به منظور ترویج آسان و ارزان‌سازی سفر در مجتمع ایرانگردی و جهانگردی چلندر نوشهر برگزار شد.

پنجمین همایش مدیران شرکت‌های ایرانگردی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، این همایش عصر امروز با حضور 150 نفر از 65 هتل و مجتمع‌های جهانگردی و ایرانگردی 23 استان کشور در نوشهر برگزار شد.

مهم‌ترین برنامه‌های بازاریابی، عملکرد سفر کارت ملی، طریقه ارائه خدمات و تکنیک‌های بازاریابی، فروش و بودجه سال 91 از مواردی بود که در این همایش بحث و تبادل نظر شد.

این همایش امروز و فردا در مهمانسرای ایرانگردی و جهانگردی چلندر نوشهر ادامه داشته و میهمانان ویژه آن مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، تامین اجتماعی، هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت هستند.

در این همایش معاون اجرایی هتل‌های کشور با اشاره به چگونگی فعالیت‌ها و بررسی آنها مواردی درباره درآمدزایی بیان کرد و گفت: درصد افزایش درآمد کمتر از هزینه است و باید در این باره چاره‌اندیشی شود.

نادر حسن‌زاده به ضرورت آموزش و تأثیر آن در ارتقای سطح کیفی خدمات واحدها به میهمانان اشاره و تاکید کرد: ارتقای سطح مهارت‌ها، دانش کارکنان، توانمند‌سازی منابع انسانی، آشنایی کارکنان با برنامه‌ها،استراتژی‌های کلان شرکت، ارتقای اخلاق حرفه‌ای، رعایت قوانین و استانداردها، فراهم کردن شرایط زنجیره آموزش برای همکاران و به طور همزمان از الزامات کارکنان و مدیران است.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول