اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه انتظامی تنکابن:

290 قلم داروی قاچاق در تنکابن کشف و ضبط شد

خبرگزاری فارس: فرمانده منطقه انتظامی تنکابن گفت: 290 قلم داروی قاچاق از فردی که آن‌ها را از سراسر کشور تهیه و برای توزیع به شهرستان تنکابن آورده شده بود کشف و ضبط شد.

290 قلم داروی قاچاق در تنکابن کشف و ضبط شد

محمود معافی‌مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تنکابن افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی پس از اطلاع واصله از موقعیت فردی که قصد فروش داروهای قاچاقی که از سراسر کشور تهیه کرده بود و برای فروش به یک واحد صنفی دارویی و دراگ استور در شهری از شهرستان را داشته است با هوشیاری و مراقبت‌های ویژه موفق شدند شناسائی و دستگیر کنند که در این بین فرد مورد نظر به همراهی کالای قاچاق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اظهار داشت: با برنامه‌های مراقبت و هوشیاری پلیس شهرستان هفت سارق در نقاط مختلف شهرستان در حین سرقت دستگیر و از رسیدن به خواسته نامشروع خویش ناکام ماندند.

معافی‌مدنی تصریح کرد: در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی امنیت و انضباط اجتماعی حضور و هوشیاری پلیس همراه با تنگ شدن عرصه بر مجرمین افزایش یافته و برنامه‌های خوبی در راستای پایش و پیشگیری از جرایم نیز صورت پذیرفته است که از جمله آن‌ها اقدام خوب پلیس نوت بوک در شناسایی و توقیف دو دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت و همچنین اجرای طرح پاک‌سازی مناطق و محل‌های آلوده و کشف حدود یک کیلو و 350 گرم تریاک از دو فروشنده مواد مخدر در شهرستان نیز هستند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون 54 کیلو 950 گرم از انواع مواد مخدر در شهرستان کشف و ضبط شد که طی آن 486 نفر عامل فروش و توزیع‌کننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول