اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رادیو معارف خبر داد:

افزایش 500 درصدی برنامه‌های کانال ندای اسلام

خبرگزاری فارس: مدیر رادیو معارف از افزایش 500 درصدی برنامه‌های کانال ندای اسلام خبر داد.

افزایش 500 درصدی برنامه‌های کانال ندای اسلام
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه استودیو و نودال دیجیتال پخش رادیو معارف و افزایش یک ساعته برنامه‌های کانال ندای اسلام که در سالن رادیو معارف برگزار شد، اظهار کرد: امروز رادیو معارف در زمینه استودیوی پخش به استقلال و خودکفایی رسید و بسیاری از کمبود و محدودیت‌های تولید برنامه این رسانه با راه‌اندازی این بخش سامان پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کانال ندای اسلام گفت: این کانال از سال 87 فعالیت‌های خود را آغاز کرد و اکنون به طور رسمی برنامه‌های این کانال از چهار ساعت در روز به پنج ساعت در روز افزایش پیدا کرد.

مدیر رادیو معارف خاطرنشان کرد: کانال ندای اسلام به عنوان بخش انگلیسی رادیو معارف از افزایش 500 درصدی تولید برنامه برخوردار بوده است.

وی ادامه داد: این کانال با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت موضوعات، ارائه مباحث مختلف پیرامون تشیع و احکام به تولید برنامه‌های مختلف پرداخته است.

لطفی‌نیاسر عنوان داشت: اکنون در حال پیگیری هستیم و امیدواریم امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما توجه کرده تا برنامه‌های این کانال در شبکه‌های شیعی خارج کشور پخش شود.

وی به پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو معارف اشاره کرد و افزود: تلاش ویژه‌ای در زمینه افزایش اطلاعات این پایگاه اطلاع‌رسانی صورت گرفته و تعداد بازدید‌کنندگان از 300 بازدیدکننده به 3 هزار بازدیدکننده در روز افزایش پیدا کرده است.

مدیر رادیو معارف یادآور شد: برنامه‌های این شبکه تنها در رادیو معارف پخش نمی‌شود بلکه اکنون در کل برنامه‌های شیعی حضور دارد. 

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول