اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان

صنعت‌نفت آبادان در بندرعباس 6 تایی شد

خبرگزاری فارس: دیدار دو تیم شاهین بندرعباس و صنعت‌نفت آبادان از سری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با نتیجه 6 بر 2 به سود تیم شاهین به پایان رسید.

صنعت‌نفت آبادان در بندرعباس 6 تایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شاگردان لیلا یوسفی‌زاده‌باغستانی پیش از ظهر امروز در حالی در این شهر نیمه نخست را با یک گل در سبد به رختکن رفتند که این مربی در ابتدای نیمه دوم تیم خود را هجومی روانه زمین کرد.

بازیکنان تیم شاهین که از نظر بدنی در حد مناسبی به اذعان بسیاری از کارشناسان قرار دارند توانستند با در دست گرفتن توپ و زمین بازیکنان صنعت‌نفت را که تا قبل از این بازی تیمشان در رده سوم جدول 10 تیمی لیگ برتر قرار داشت،‌ 6 بر 2 شکست دهند.

تیم شاهین بندرعباس نیز تا قبل از این بازی با هفت امتیاز در رده ششم جدول قرار داشت که احتمالاً با توجه به نتایج دیگر بازی‌های این هفته این تیم در جدول چند پله صعود داشته باشد.

یوسفی‌زاده‌باغستانی در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن اظهار رضایت از عملکرد بازیکنانش گفت: هر چند که در نیمه اول یک گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم بازیکنان هم‌صدا برای بردن تیم مهمان به زمین رفتند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان شاهین بندرعباس با بیان اینکه بازیکنان جوانی را در اختیار دارد، گفت: تیم ما تیم نیمه دوم است و درست در زمانی که بازیکنان تیم‌های دیگر انرژی‌شان تحلیل می‌رود بازیکنان ما تازه گرم ‌می‌شوند.

وی دلیل این امر را آمادگی بالای بدنی بازیکنان تیم شاهین عنوان کرد.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول