اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور عالی فرمانده کل قوا:

انقلاب اسلامی ایران ‌الهام‌بخش بیداری‌های اسلامی است‌

خبرگزاری فارس: دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ‌انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است و این انقلاب در بعد جهانی الهام‌بخش بیداری‌های اسلامی است.

انقلاب اسلامی ایران ‌الهام‌بخش بیداری‌های اسلامی است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره حدیث انتظار که در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: حرکت‌های انقلابی امروز مردم در کشورهای مختلف جهان نشان می‌دهد که بذرهای اندیشه‌های ناب امام خمینی ‌در این کشورها نیز پاشیده شده است و الهام‌بخش بسیاری از حرکت‌های انقلابی مردم در جهان است.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است و این انقلاب در بعد جهانی الهام بخش بیداری‌های اسلامی است.

رحیم صفوی افزود: انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر ائمه اطهار و اهل‌بیت و به رهبری خمینی کبیر به پیروزی رسید، ملت ایران در آن زمان با پیروی از دستورات امام راحل توانستند دست بزرگترین دشمنان کشور را از این سرزمین کوتاه کنند.

عضو هیئت مدیره بنیاد مهدی موعود(عج) در ادامه سخنان خود به بیداری اسلامی اشاره کرد و با تأکید بر این که امروز بیداری اسلامی در جهان یک تحول مقطعی به شمار نمی‌رود تصریح کرد: بیداری اسلامی برای کشورهایی است که با هوشمندی، مدیریت و مقاومت سرنوشت کشور خود را به دست می‌گیرند.

وی افزود: دشمنان این سرزمین همیشه از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران در هراس بودند، به همین دلیل است که در نظر دارند تا این اهداف بلند و آرمان‌های بزرگ را دچار خدشه نمایند.

رحیم صفوی در ادامه سخنان خود به فرهنگ انتظار اشاره و عنوان کرد: فرهنگ انتظار مفهومی اساسی و برگرفته از دل قرآن و احادیث است.

وی گفت: اعتقاد ما به اسلام ناب محمدی و مهدویت سبب شده است که تاکنون در تمام برهه‌ها و در نبردهای مختلف پیروز میدان باشیم لذا باید این فرهنگ منطقی و اعتقاد خود به مهدویت را در جهان گسترش دهیم.

جشنواره حدیث انتظار که از نیمه شعبان امسال فراخوان داد در پنج رشته وبلاگ‌نویسی، کتاب‌خوانی پیچک انحراف، نمایشنامه‌نویسی، عکاسی و نثر ادبی برگزار که امرو طی مراسمی از برترین‌های این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ش10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول