اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

نبود فضای بهداشتی مناسب از مشکلات عسلویه است

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: نبود فضای بهداشتی مناسب از مشکلات عسلویه است و مسئولان علوم پزشکی استان باید در این راستا گام بردارند.

نبود فضای بهداشتی مناسب از مشکلات عسلویه است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان تیمور یزدان‌شناس پنج‌شنبه شب در نشست با مسئولان این شهرستان در عسلویه اظهار داشت: به لطف خداوند متعال نعمتی در 120 کیلومتری‌ آب‌های منطقه یافت شده است که اسباب رشد و توسعه منطقه را تامین کرده و ما باید به نحو مطلوب از آن استفاده کنیم.

وی افزود: تلاش قطر در برداشت منابع گازی، نظام جمهوری اسلامی ایران را مجبور می‌کند تا در برداشت این ذخایر تلاش خود را چند برابر کند و گاهی در این میان کاستی‌هایی ایجاد می‌شود که ما باید با صبر و حوصله آنها را برطرف کنیم.

یزدان‌شناس ادامه داد: عدم وجود یک درمانگاه کامل در بخش عسلویه یکی از نیازهای اساسی عسلویه است و از مسئولان علوم‌ پزشکی استان انتظار داریم برای رفع این مشکل اقدام کنند.

فرماندار کنگان عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام کرده که در استان کمبود فضای بهداشتی وجود ندارد این در حالی است که در بخش عسلویه تاکنون هیچ فضای بهداشتی به بهره‌برداری نرسیده و تعدادی خانه بهداشت در حال ساخت است.

یزدان‌شناس تاکید کرد: اشتغال نیروهای کار بومی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه داشته باشیم و با بهره‌گیری از قوانین موجود در این مسیر گام برداریم.

این مسئول بیان داشت: متاسفانه اداره کار به خوبی از اهرم‌های فشار خود استفاده نمی‌کند و ما گاها شاهد آن هستیم که برخی پیمانکاران مرتکب تخلفاتی می‌شوند اما هرگز جریمه نمی‌شوند و با آنها برخورد نمی‌شود و اداره کار باید بر این موضوع دقت بیشتری داشته باشد.

فرماندار کنگان بر لزوم استفاده از نیروهای بومی تاکید کرد و ابراز داشت: استفاده حداکثری از پیمانکاران بومی باید در راس قرار بگیرد چون پیمانکاران بومی از نیروهای بومی استفاده می‌کنند و این امر اشتغال نیروهای کار بومی در منطقه را افزایش می‌دهد.

یزدان‌شناس در ادامه بر تجاری شدن گمرک عسلویه و کنگان تایید کرد و اذعان داشت: همه باید تلاش کنیم تا کنگان و عسلویه را به بنادر تجاری تبدیل کنیم، تا همگام با دیگر بنادر تجاری کشور به حرکت خود ادامه دهیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول