اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز دهه فجر

3 واحد استخر پرورش ماهی در هیرمند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: فرماندار هیرمند گفت: در دومین روز از دهه مبارک فجر، سه واحد استخر پرورش ماهی در شهرستان هیرمند به بهره‌برداری رسید.

3 واحد استخر پرورش ماهی در هیرمند به بهره‌برداری رسید
محمد گمرکی‌زاده امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: بهره‌برداری همزمان از سه واحد استخر پرورش ماهی با اعتبار 180 میلیون ریال از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در شهرستان هیرمند بود.

وی افزود: نواختن زنگ امامت و انتظار، اعزام 120 نفر از دانش‌آموزان سال دوم دبیرستان به مناطق عملیاتی جنوب در قالب کاروان راهیان نور با سه دستگاه اتوبوس و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا از دیگر مراسم و برنامه‌های اجرا شده در این شهرستان بود.

* راه روستایی قلعه نو-خیرآباد در زهک افتتاح شد

فرماندار زهک نیز گفت: در دومین روز از ایام خجسته دهه فجر، برنامه‌های متنوعی در شهرستان زهک اجرا شد که اعزام 170 دانش‌آموز دختر شهرستان زهک به مناطق جنگی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور  یکی از این برنامه‌ها بود.

احمد دهمرده افزود: هدف از این اعزام، آشنایی دانش‌آموزان با آرمان‌های والای شهدا و تجدید میثاق با اهداف شهدای اسلام است که این کاروان در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مدت یک هفته به مناطق جنگی اعزام شدند.

وی بیان کرد: افتتاح پروژه  راه روستایی قلعه نو_خیرآباد با اعتبار 4 میلیارد و 868 میلیون ریال و طول 8 کیلومتر از پروژه‌های قابل افتتاح در دومین روز دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

فرماندار زهک ادامه داد: این پروژه که ساکنان هفت روستا با جمعیت 783 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد از سال 88 آغاز شده بود و اعتبار آن از محل اعتبارات استانی تأمین شده است.

دهمرده خاطرنشان کرد: دیدار مسئولان شهرستان زهک با خانواده‌های معظم شهیدان خدری و شهدای شهرک محمد شاه‌کرم و غبار روبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی بود که در دومین روز از دهه فجر انجام شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول