اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌زودی

رشته ورزشی چوگان در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان بر روی اسب چهارمحال و بختیاری گفت: رشته‌های پرش با اسب و چوگان در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی مجموعه سوارکاری این استان در منطقه رحمتیه شهرکرد ایجاد می‌شود.

رشته ورزشی چوگان در شهرکرد راه‌اندازی می‌شود

نورالله مقاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به روحیه مردم چهارمحال و بختیاری، ورزش سوارکاری به سرعت در بین مردم و به‌ویژه جوانان در حال گسترش است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات استانی تیراندازی با کمان بر روی اسب در این استان، گفت: در این دوره از رقابت‌ها 28 سوار کار از شهرستان‌های هفت‌گانه چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.

مقاره افزود: قرار بود مسابقات کشوری سوارکاری با حضور 70 سوارکار از هفت استان کشور برگزار شود که به علت بارندگی و نامساعد بودن شرایط جوی مرحله کشوری آن لغو و به هفته‌های آینده موکول شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان بر روی اسب چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: به محض مساعد شدن شرایط جوی، مرحله کشوری این مسابقات برگزار می‌شود.

وی از فعالیت افزون بر بیش از یک هزار سوارکار آموزش دیده در این استان خبر داد و گفت: از این تعداد 50 نفر به صورت حرفه‌ای سوارکاری می‌کنند.

مقاره افزود: سوارکاران چهارمحال و بختیاری هم اکنون در رشته‌های استقامت، کورس، تیراندازی با کمان، تیراندازی با انواع تفنگ‌ها و سایر رشته‌ها فعالیت دارند.

وی تأکید کرد: رشته‌های پرش با اسب و چوگان هم در آینده‌ای نزدیک با راه‌اندازی مجموعه سوارکاری چهارمحال و بختیاری در منطقه رحمتیه شهرکرد راه اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول