اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با دهه مبارک فجر

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیریک راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دهه مبارک فجر بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شهرستان سیریک در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت یک هفته بازگشایی شد.

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در سیریک راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، رئیس بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید مسئولان از آغاز به کار این بیمارستان گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شهر سیریک در راستای منویات مقام معظم رهبری و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مدت یک هفته بازگشایی شده است.

سیدداود میرحسینی افزود: این بیمارستان شامل بخش‌های پزشک عمومی، زنان و زایمان، اتاق عمل، جراحی عمومی، قلب، متخصص اطفال، دندانپزشک، آزمایشگاه، رادیولوژی، فوریت‌های پزشکی، آی‌سی‌یو و 12 تخت بستری است.

وی بیان داشت: این بیمارستان به صورت رایگان صبح‌ها از ساعت هشت تا 12 و عصر از ساعت 14 تا 20 آماده پذیرش عموم مردم برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

میرحسینی میزان ارزش داروهای اختصاص یافته به این بیمارستان صحرایی را یک میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: بیش‌بینی می‌شود با توجه به تجهیزات و بخش‌های تخصصی بیمارستان و درمان‌های رایگان و عدم وجود بخش‌های تخصصی در شهرستان نوبنیاد بندر سیریک بیش از 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان بهره‌مند شوند.

هم‌چنین در نخستین روز بازگشایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در شهرستان سیریک، فرماندار سیریک و حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک به همراه جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان از روند ارائه خدمات بهداشتی و درمان رایگان توسط نیروی دریایی سپاه به مردم بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول