اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اوقاف صورت می‌گیرد

اجرای برنامه دهه فجر در 40 مسجد زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر اداره کل اوقاف در 40 مسجد استان زنجان برنامه ویژه اجرا می‌کند.

اجرای برنامه دهه فجر در 40 مسجد زنجان
حجت‌الاسلام باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: امسال مسئولیت اداره کمیته مساجد به اداره کل اوقاف استان زنجان واگذار شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان اداره اوقاف برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در طول دهه فجر در نظر گرفته‌اند، یادآور شد: اعضای این کمیته در تلاش هستند تا با برگزاری بهتر برنامه‌ها در طول دهه فجر به تبیین هر چه بیشتر اهداف نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری برنامه‌های اداره کل اوقاف در 150 مسجد استان یادآور شد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مجموع یک هزار برنامه در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر در یک هزار مسجد استان خبر داد و گفت: این مساجد نیز به صورت محلی برنامه‌های مختلفی را در طول دهه فجر برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام باقری یادآور شد: در 40 مسجد استان زنجان نیز اداره کل اوقاف به اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اداره کل اوقاف در شهرستان زنجان در 10 مسجد برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین در شهرستان ابهر نیز در 10 مسجد برنامه‌های ویژه دهه فجر اجرا و برگزار می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مساجد یکی از مراکز پر تردد در هر محل هستند، ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در مساجد کمک شایانی به فرهنگ سازی در زمینه‌های مختلف می‌کند.

وی اذعان داشت: تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در مساجد موجب آشنا شدن هرچه بیشتر جوانان با اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

حجت‌الاسلام باقری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پس از تاسیس به دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است، افزود: مسئولان باید به تبیین دستاوردهای نظام در مساجد بپردازند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران از همان زمان پیروزی مورد کارشکنی‌های بسیار از سوی دشمنان قرار گرفته و با توطئه‌های بسیاری از سوی آنها مواجه شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران حکومت دیکتاتوری چند صد ساله به کشور ایران حکومت می‌کرد، اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم را چنگال استبداد و حکومت ظالمانه و شاهانه دیکتاتور زمان نجات داد.

وی در ادامه با اشاره به صدور انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهای منطقه یادآور شد: این امر نشان از موفقیت سی و سه ساله جمهوری اسلامی ایران دارد.

حجت الاسلام باقری با اشاره به سقوط حسنی مبارک همزمان با دهه فجر اضافه کرد: امام خمینی (ره) در همان روزهای‌ اولیه پیروزی انقلاب نوید این پیروزی را به مردم مصر داده بودند.

وی اذعان داشت: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران به بسیاری از کشورهای منطقه صادر شده و بیداری اسلامی در این کشورها حاکم شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یادآور شد: دهه فجر فرصت بسیار مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب و آگاه‌سازی عموم مردم و سایر کشورهای منطقه از موفقیت‌های کسب شده توسط نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول