اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج صورت گرفت

چاپ کتاب سلامت پژوهی در قرآن

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از چاپ کتاب سلامت پژوهی در قرآن مجید در این دانشگاه خبر داد.

چاپ کتاب سلامت پژوهی در قرآن

محمد ذوالعدل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: این دانشگاه در جشنواره علم تا عمل مقام اول در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد را کسب کرد.

معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با تشریح آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی این دانشگاه بیان داشت: طرح‌های عنوان شده در این جشنواره در حیطه‌های سلامت، مراقبت و علوم پایه بود که از این میان هفت طرح از این دانشگاه جزو 20 طرح اول استان کهگیلویه و بویراحمد برگزیده شدند.

وی ابراز داشت: از دیگر افتخارات کسب شده در هفته پژوهش از سوی این دانشگاه، برگزاری کمیته علمی بوده که امسال در کنار آن نمایشگاه موفق و پرباری هم برپا شده و در این حیطه نیز موفق شدیم رتبه اول دستاوردهای پژوهشی و رتبه دوم عملکرد پژوهشی را در میان سایر مراکز آموزش عالی استانی کسب کنیم.

معاون پژوهشی دانشگاه عنوان کرد: این معاونت چهار همایش را تحت عناوین همایش سلامت و سبک زندگی با همکاری دانشکده بهداشت، همایش سلامت پژوهی در قرآن، همایش منشور حقوق بیمار با همکاری معاونت درمان و همایش بیماری‌های مشترک انسان و دام با همکاری دانشکده پزشکی برگزار کرده و کتاب جامع همایش سلامت پژوهی در قرآن نیز گردآوری و چاپ شده است.

ذوالعدل تصریح کرد: این کتاب شامل همه مقالات ارائه شده در همایش سلامت پژوهی در قرآن کریم است که می‌تواند منبع خوبی برای علاقه‌مندان باشد.

وی تاکید کرد: درمجموع، برپایی همایش‌های مذکور سبب شده تا دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بتواند نام و موقعیت خود را به عنوان یک دانشگاه برجسته و ممتاز مطرح نماید.

ذوالعدل در ادامه به تشریح برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در سال 91 پرداخت، که برگزاری همایش کشوری سلامت و پیراپزشکی در اردیبهشت ماه 91 از سوی دانشکده پزشکی، همایش کشوری گیاهان دارویی از سوی مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و همچنین همایش کشوری ایپولونژی توسط دانشکده بهداشت بخشی از این برنامه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج هم‌اکنون جهت انجام مقدمات این برنامه‌ها، درحال جمع‌آوری خلاصه مقالات و مکاتبات از سوی فعالین حوزه مربوطه است که امیدواریم این همایش‌ها همانند گذشته پربار و موفق برگزار شود.

ذوالعدل خاطرنشان کرد: همه توفیقات به عمل آمده در زمینه‌های علمی و پژوهشی برآیند همکاری دست‌اندرکاران علم و پژوهش این استان بوده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول