اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نیرو:

نیازهای کشور در صنعت آب و برق ساماندهی شده است

خبرگزاری فارس: وزیر نیرو با اشاره به اینکه تحریم دشمنان علیه ایران از ابتدای انقلاب بوده است، گفت: نیازهای کشور در صنعت آب و برق ساماندهی شده است.

نیازهای کشور در صنعت آب و برق ساماندهی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجید نامجو در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت نیرو در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ایام‌الله دهه فجر را تجدید عهد و پیمانی برای شناخت بیشتر امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: دهه فجر همواره سبب افزایش شناخت نسبت به شخصیت وجودی امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی ایران است و ظرفیت وجودی امام (ره) انسان را متحول می‌کند.

وزیر نیرو افزود: امام خمینی (ره) به حدی به رشد واقعی رسید که همه آزادگان جهان به مقام والای ایشان حسادت می‌کنند و در 33 سال گذشته، انقلاب ما براساس معیارها و اعتقاداتی که امام راحل بنا گذاشته پیش رفته است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه معیارها و اعتقادات امام خمینی (ره) بر اساس ارزش‌های انسانی است و همه جهانیان امروز به این مهم اعتقاد دارند.

نامجو با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: دشمنان ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به روش‌های مختلف بر علیه ایران اسلامی توطئه کردند و همواره به وسیله‌های مختلف به دنبال ایجاد شکاف و محدود کردن برنامه‌های جمهوری اسلامی ایران هستند.

وزیر نیرو تحریم ایران را محدود به دوران فعلی ندانست و گفت: دشمنان نظام از سالیان قبل ایران اسلامی را تحریم کرده و هر چیزی که سبب رشد و شکوفایی ما می‌شود را محدود کردند اما این تحریم‌ها همواره سبب پیشرفت انقلاب اسلامی شده است.

نامجو در پایان با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در حوزه انرژی با توجه به تهدید دشمن به تحریم عنوان کرد: امروز تمام نیازهای کشور در صنعت آب و برق براساس آینده‌نگری‌ها سازماندهی شده است.

این گزارش حاکی است، همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مجید نامجو به همراه معاونان، مسئولان، مدیران و جمعی از کارکنان وزارت نیرو با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کردند و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری بیعت بستند.

مسئولان وزارت نیرو در پایان با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجلیل کردند.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول